Fortuna v nové kampani „oživuje štěstěnu“

čtvrtek, 2. května 2024, 16:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

Fortuna pokračuje v novém komunikačním konceptu, tentokrát v kampani pracuje s oživlými talismany a symboly štěstěny. 

Zdroj: Fortuna

Zdroj: Fortuna

Sázková společnost Fortuna spouští novou kampaň, v níž pokračuje v dlouhodobém komunikačním konceptu „Fortuna ti přeje“, který představila loni v září. Pracuje v něm s názvem společnosti, který v latině znamená štěstěna. U příležitosti blížících se sportovních událostí štěstěna užívá a její symboly a talismany vyskakují na sázkaře na každém rohu.

„První kampaň fungovala skvěle, rozhodli jsme se proto v dlouhodobém konceptu pokračovat. Tentokrát jsme ale imageovou komunikaci rozšířili i o produktovou nabídku, konkrétně o komunikaci produktu BetBuilder. Ten si mohli naši klienti vyzkoušet jako první u nás. Zároveň máme připravenou ještě další komunikaci pro naši novou promo mechaniku, kterou představíme těsně před mistrovstvím světa,“ říká Leszek Haba, Group Marketing Director ze sázkové společnosti Fortuna

Kampaň připravila komunikační skupina Publicis Groupe, konkrétně o kreativu se postarala její agentura Leo Burnett pod vedením kreativní ředitelky Nikoly Foktové. Odstartovala 2. května a poběží celý měsíc v televizi, tisku, outdooru, na internetu a sociálních sítích

„Sezóna Mistrovství světa v hokeji a Euro jsou tradičně komunikačně velmi natřískané. Chtěli jsme proto kampaň, která bude odvážná a vystoupí z řady tradičních ‚hokejista na ledu’ kreativ. Současně jsme chtěli navázat na naši dlouhodobou komunikační umbrellu ‚Fortuna ti přeje’ a předchozí úspěšnou komunikaci rozvinout zase o trochu dál. Vznikla tak kampaň se štěstěnou v hlavní roli, která – někdy až neodbytně – vybízí sázkaře jít si pro svou výhru,“ popisuje Nikola Foktová, kreativní ředitelka Leo Burnett & MSL.

Produkci kampaně zajistila společnost Boogie Films. Režie se ujal Luboš Rezler. O média se stará Dentsu

-stk-