Krušovice uvádí na trh fanouškovskou edici plechovek

čtvrtek, 9. května 2024, 06:55 Aktuality, Marketing MediaGuru

Krušovice přicházejí na trh s limitovanou fanouškovskou edici plechovek, kterou tak chce podpořit důležité sportovní události roku. 

Od května do konce srpna nabídne značka Krušovice fanouškovské plechovky, zdroj: Krušovice / Heineken.

Od května do konce srpna nabídne značka Krušovice fanouškovské plechovky, zdroj: Krušovice / Heineken.

Značka Krušovice přináší na trh limitovanou fanouškovskou edici plechovek Krušovice 10, Krušovice 12 a Krušovice Hořké Nealko, kterou tak chce podpořit důležité sportovní události letošního roku.

„Chceme tyto sportovní svátky oslavit limitovanou edicí fanouškovských plechovek Krušovice s originálním designem, které budou fandit s vámi,“ říká brand manažer značky Krušovice Pavel Vácha

Plechovky mají jednoduchý design, kterému dominují barvy české národní vlajky – červená, modrá a bílá, doplněné barvou absolutních vítězů – zlatou. Součástí je i známý fanouškovský pokřik v upravené verzi ztvárněný rovněž v národních barvách: „Kdo nefandí není Čech – Hop Hop Hop!“

Klíčový vizuál k podpoře fanouškovské limitované edice plechovek značky Krušovice, zdroj: Krušovice / Heineken

Klíčový vizuál k podpoře fanouškovské limitované edice plechovek značky Krušovice, zdroj: Krušovice / Heineken

Limitovaná edice se bude týkat Mistrovství světa v ledním hokeji IIHF v Praze a Ostravě od 10. do 25. května. Následovat bude fotbalové EURO v Německu od 14. června do 14. července. Vyvrcholením sportovního roku budou pak Letní olympijské hry v Paříži, konané od 26. července do 11. srpna. 

Novinkou této limitované edice je, že každá z plechovek má QR kód, po jehož naskenování si fanoušek skrze YouTube kanál může přehrát jeden z několika fandících popěvků. Na trhu bude dostupná od května do konce srpna tohoto roku. 

Za vývojem designu stojí agentura Flo a packaging připravila agentura Lavo Productions

-stk-