Rekola už nejsou značkou pro early adopters
Dnes jsme mnohem mainstreamovější, a proto musíme fungovat dokonaleji než dřív. I tak ale věřím, že jsme stále lovebrandem, říká CMO platformy Rekola Jan Střecha.
5/14/2024 12:00:00 PMDnes jsme mnohem mainstreamovější, a proto musíme fungovat dokonaleji než dřív. I tak ale věřím, že jsme stále lovebrandem, říká CMO platformy Rekola Jan Střecha.
5/14/2024 12:00:00 PMV průběhu festivalového dne na konferenci Marketing Festival, která se koná v Brně, přináší agentura Taste rozhovory se zástupci českého marketingu.
2/22/2024 10:05:00 AMDnes výrobce sušeného masa jerky Fine Gusto vyrábí z 80 % pro privátní značky. Změnit to chce zvyšováním investic do marketingu.
1/18/2024 2:30:00 PMDo e15 nastupuje Veronika Jonášová, v ekonomickém titulu se zaměří na video rozhovory.
1/4/2024 11:20:00 AMPopeyes chce být v komunikaci otevřený, naslouchat fanouškům a zapojovat je do vylepšování značky, říká marketér Jakub Aleksandrowicz.
11/13/2023 1:00:23 PMDodnes se káva Jihlavanka drží toho, co začala dělat před 30 lety, a svůj positioning nemění, říká její marketingový ředitel Steffen R. Saemann.
10/9/2023 7:20:40 AMKe konci srpna zmizel z původní aplikace internetové televize DVTV veškerý obsah. Po jejím spuštění se nyní objevuje pouze prázdná obrazovka bez menu.
9/17/2023 6:50:13 AMV letošní kampani se investiční platforma Portu soustředí na různé strachy. O jejich překonávání hovoří Július Bartók a Martin Beneš.
7/25/2023 7:30:22 AMLetní rozhovorový speciál časopisu Reportér vychází pod názvem Srdcaři. Obsahuje dvaadvacet rozhovorů s lidmi z různých oborů.
6/15/2023 10:05:00 AMUmělou inteligenci využívá Glami na psaní tiskových zpráv, překlady, ale také pro kreativní procesy, přibližuje šéfka brand marketingu Hana Zachová.
6/5/2023 11:15:02 AM