Billa vstupuje s privátkou Sol Vineus do kategorie vín
Billa rozšiřuje portfolio vlastních značek a vstupuje do kategorie vín s novou značkou Sol Vineus.
3/25/2024 12:50:00 PMBilla rozšiřuje portfolio vlastních značek a vstupuje do kategorie vín s novou značkou Sol Vineus.
3/25/2024 12:50:00 PMNová kampaň značky Habánské sklepy od WMC Grey má za cíl zvýšit u spotřebitelů znalost značky v rámci segmentu vín.
3/13/2024 9:15:00 AMVinaři spolku Dunajovské kopce spustili iniciativu „Pozor! Křehké“ , jež upozorňuje na hrozby, kterým musí vinařství čelit.
3/10/2024 7:20:00 AMV příštím roce chce Bohemia Sekt prohloubit své udržitelné aktivity, zaměří se více i na vína bez alkoholu.
12/5/2023 11:15:45 AMNejvětší podíl české online populace starší 18 let má svátek svatého Martina spojený s husou nebo s pranostikou o svatém Martinovi přijíždějícím na bílém koni, ukazuje výzkum Ressolution Group a Nielsen.
11/23/2023 7:05:42 AMV loňském roce k nám bylo dovezeno téměř 10 milionů lahví prosecca, což je o 9,6 % více než v roce 2021.
8/14/2023 7:00:18 AMKampaň k letošnímu 18. ročníku svatomartinských vín se už rozběhla. Vinaři letos dávají do prodeje 2,35 mil. lahví svatomartinského vína.
11/7/2022 3:50:00 PMVinařský fond podporuje novou kampaní značku Vína z Moravy, vína z Čech. Zvolil k tomu dokumentární cestu.
8/24/2022 7:25:47 AMČtyřicet procent českých konzumentů alkoholických nápojů je během léta pije častěji. Nejčastěji konzumovaným letním alkoholickým nápojem je pivo, ukazuje výzkum Nielsen Admosphere.
7/20/2022 1:30:24 PMEventy skupiny Vinograf bude mít na starosti Romana Vališová.
2/22/2022 7:30:36 AM