Televize přijde na Slovensku o pozici reklamní jedničky
Investice do reklamy na internetu poprvé podle odhadu agentury Unimedia těsně předběhnou televizní investice. Online za poslední dekádu rostl o 117 %.
Investice do reklamy na internetu poprvé podle odhadu agentury Unimedia těsně předběhnou televizní investice. Online za poslední dekádu rostl o 117 %.
Ohlížíme se za návštěvností slovenských webů v roce 2024. Vede Ringier a zpravodajský portál Aktuality.sk.
Sumarizujeme nejdůležitější události roku 2024 na slovenském mediálním trhu.
Ohlížíme se za událostmi ve slovenských médiích v posledním čtvrtletí roku 2024.
Médiemm s nejvyššími tržbami na Slovensku zůstává Markíza-Slovakia. Následují Slovenská produkční a News and Media Holding.
Lídry mezi tištěnými tituly na Slovensku zůstávají podle prodejů v prvním letošním pololetí Nový Čas, Plus 7 dní, TV Max a Záhradkár. Jediným deníkem, který zvýšil prodaný náklad, byl Sme.