Čeští kreativci si vytvořili vlastní hudební skupinu
Pod názvem Old School is Good School si čeští reklamní matadoři vytvořili hudební kapelu.
Čeští reklamní matadoři napříč agenturním světem si vytvořili vlastní hudební kapelu pod názvem Old School is Good School.
Poprvé spolu vystoupili na slavnostním vyhlášení vítězů letošního ročníku soutěže ADC Creative Awards. Zpěvu se ujal Marek Hlavica, ředitel Asociace komunikačních agentur, s Romanem Mikeschem z rádia Frekvence 1. Na kytaru hrál Hadji Moussa, kreativní ředitel DDB a zároveň předseda ADC, a Martin Přikryl, polovina režijního dua Mods. Baskytary se chopil Jáchym Bašek ze studia Basetrax, saxofonu Tomáš Belko, kreativní ředitel Ogilvy, foukací harmoniky Martin Charvát z agentury Haze a na bicí zahrál Patrik Jelínek z agentury Brothers.
-stk-