TV Joj chystá seznamovací show Take me out

sobota, 02. července 2016, 22:10 Slovensko MediaGuru

Na obrazovky slovenské komerční televize Joj míří nový formát seznamovací reality show.

Komerční televizní stanice připravují další pořady pro své podzimní vysílání. Po TV Markíza uspěla i její česká sestra, TV Nova, se soudním rozhodnutím ohledně šíření svých přeshraničních kanálů. Milan Mokráň se po necelém roce vrací na Slovensko, bude působit ve vydavatelství Petit Press. I tyto události přinesl právě končící týden na slovenském mediálním trhu.

Joj připravuje novou seznamovací show

Televize Joj připravuje do vysílání novou seznamovací reality show Take me out. Casting na novou show zahájila tento víkend. Joj chce pořad přinést divákům ještě v letošním roce, počítá s ním tak do podzimního vysílání. Take  me out je seznamovací reality show společnosti Freemantle Media, která se odehrává ve studiu, kde zhruba třicet dívek pomocí světelné signalizace rozhoduje, zda si vybere soutěžící pány. Poprvé se objevila v roce 2000 ve Velké Británii, kde se postupně zařadila k nejsledovanějším pořadům. Dosud se měla vysílat ve více než třiceti zemích. Později na ní navázaly i spin-off formáty Take him out nebo Celebrity Take me out.

Další novým pořadem typu reality show ve vysílání TV Joj bude i show Návštěvníci, v rámci které se soutěžící ocitnou v 19. století a budou muset přežít v podmínkách odpovídajících této době. Vítěz si odnese 50 tis. euro.

Markíza chystá Horní Dolní, zařadí i Ostrov

TV Markíza připravuje další díly svého divácky nejúspěšnějšího seriálu Horní Dolní. Do podzimního vysílání nasadí čtvrtou část příběhu ze slovenské vesnice. Markíza seriál vysílá každé pondělí od 20:30. Jde o klíčový pořad televize, jehož podíl v nákupní cílové skupině 12-54 překračuje 30 %.

Do podzimního vysílání připravuje Markíza i dobrodružnou reality show Ostrov (v originále Survivor), jejíž natáčení už ukončila. Moderátorem pořadu je Marián Mitaš, divákům známým ze seriálu Bouřlivé víno.

Marián Mitaš, foto: TV Markíza
Marián Mitaš, foto: TV Markíza

Nova: Soud zakázal neoprávněné šíření stanic na Slovensku

Skupina Nova uspěla na Slovensku s návrhem na předběžné opatření ve věci neoprávněného přeshraničního šíření svých stanic. Žalovaný je na základě předběžného opatření povinen zdržet se přenosu vysílání stanic skupiny Nova, ke kterému skupina nedala souhlas, a neumožnit takovýto přenos vysílání ani třetím osobám. Už v předminulém týdnu zakázal soud neoprávněné šíření slovenské sestry TV Nova, stanice TV Markíza, na českém území.

Nova_TV

„Předběžná opatření soudů na českém i slovenském území jasně dokládají, že přeshraniční šíření stanic Markízy i skupiny Nova bez souhlasu jejich vysílatelů musí skončit. Naším cílem je dospět ke vzájemným dohodám s jednotlivými distributory, ale nebude-li tato cesta možná, budeme pokračovat v podnikání veškerých kroků nutných k zastavení nelegálního přeshraničního šíření vysílání našich stanic,“ řekl Petr Horák,ředitel sekce nových projektů skupiny Nova.

Milan Mokráň přijde od září do Petit Pressu

Do vydavatelství Petit Press nastoupí od 1. září 2016 Milan Mokráň. Ten v současnosti působí jako výkonný ředitel skupiny Vltava-Labe-Press. Z VLP tak odejde po deseti měsících působnosti. Ve vydavatelství Petit Press má zodpovídat za rozvojové projekty a regionální aktivity, především regionální týdeníky My, síť bezplatných novin Echo a regionální online aktivity vydavatelství. V Petit Pressu nahrazuje Dušana Devána, který se bude věnovat digitálním projektům ve vydavatelství News and Media Holding (Penta).

Milan Mokráň
Milan Mokráň

„Jeho hlavím úkolem bude udržet a případně zvýšit lokální i agenturní inzertní tržby regionální sítě Petit Pressu a připravit střednědobou digitální strategii pro všechny regionální tituly,“ přiblížil Alexej Fulmek, předseda představenstva Petit Press.

Marketing rádia Europa 2 povede Eva Kinzelová

S platností od 1. července 2016 se novou marketingovou a online ředitelkou slovenského rádia Europa 2 stala Eva Kinzelová, která dosud působila v Ringier Axel Springer Slovakia. V Europe 2 je zodpovědná za řízení marketingových a online aktivit rádia a také se podílí na naplňování strategických a marketingových cílů skupiny Lagardere na Slovensku. Dušan Vančo, který dosud působil na postu programového a marketingového ředitele, se s účinností od 1.7.2016 naplno věnuje vedení programu Europy 2.

-mav-