Stream dá na podzim nové seriály či pořady pro děti
Novinkou jsou seriály Semestr, Mrazivá tajemství či nové díly Autobazar Monte Karlo.
Na původní seriálové tvorbě, publicistice a pořadech pro děti staví svůj podzimní program internetová televize Stream.cz. Do vysílání vůbec poprvé zařadí tři nové seriály a v rámci projektu Short Stream natočí vlastní krátké filmy. V programu pokračují premiérové díly seriálu Autobazar Monte Karlo, vrací se mj. také pořady Jídlo, s.r.o., A dost!, Gebrian vs., Fenomén nebo Dělníci smrti. Naopak do podzimního vysílání zatím nemíří nové díly Kanceláře Blaník.
Novinkou v programu Streamu je seriál Semestr. Jde o šestidílný seriál, který se odehrává pouze na plochách počítačů a displejů. Producentem seriálu je Jakub Jíra, podle kterého se seriál natáčel v devíti dnech. Příběh časově pokrývá dobu jednoho semestru, tj. cca šesti měsíců.
Další novinkou je seriál Mrazivá tajemství. Má jít o rozkrývání tabu pohádek s kontroverzními záběry a šokujícími výpověďmi. „Ukazuje se, že i pohádky mají svá mrazivá tajemství. Sněhurka a sedm trpaslíků je jednou z nejzvrhlejších pohádek všech dob," konstatují tvůrci.
Dětský kanál Pohádky pak nabídne například animované Pohádky z lednice, nové ukolébavky (zpívá Žížala známý z Kanceláře Blaník) neb pokračování loutkového filmu Až po uši v mechu.
"V roce 2013 jsme se rozhodli pro radikální řez a pro vlastní tvorbu. Stavíme na seriálové tvorbě, publicistice a tvorbě pro děti. V tuto chvíli roste nejvíc tvorba pro děti a například aplikace Pohádky je velmi oblíbená. Nedávno jsme přidali i náš HbbTV projekt a obsah v televizích už sleduje víc lidí než z mobilních telefonů," řekl generální ředitel společnosti Seznam.cz Pavel Zima.
Podle šéfproducenta Streamu Lukáše Záhoře zůstává Stream věrný hodnotám, na kterých staví, ale pouští se i do experimentů. Tím je například výzva Short Stream, ze které by měly vyjít krátké filmy s očekávanou premiérou v lednu 2017.
-mav-