CNC spustila svůj nový web Info.cz

čtvrtek, 17. listopadu 2016, 08:46 Internet & Mobil MediaGuru

Portfolio webů Czech News Center se rozrostlo o zpravodajský deník Info.cz.

Společnost Czech News Center (CNC) uvedla svůj nový zpravodajský web Info.cz. Jeho ambicí je přinášet nejpodstatnější informace dne. Bývalý šéfredaktor týdeníku Euro Michal Půr, který od 1. listopadu přešel do Czech News Center, si pro nový projekt přivedl i některé své spolupracovníky z ekonomického časopisu.

Ambicí webu je zařadit se k trojici nejnavštěvovanějších zpravodajských webů, do roka by chtěl nový web získat návštěvnost na úrovni 1 milionu reálných uživatelů měsíčně. Důraz chce klást na edukativní podávání informací se zapojením animované grafiky a moderních grafických prvků.

„Cílem Info.cz není rozšiřování informačního smogu. Zpravodajských a informačních webů vzniká na českém mediálním trhu stále více. Cílem je pomoci uživatelům se v tomto současném informačním smogu vyznat, vidět mezi ostatními informacemi ty podstatné, soustředit se na důležité,“ zdůvodnila generální ředitelka CNC Libuše Šmuclerová.

Na úvod server přináší informace o kolujících spekulacích o prodeji polovičního podílu v televizi Prima spolumajiteli Ivanu Zachovi, další materiál se týká například přestavby pražského Výstaviště. Server také zveřejnil rozhovor s Dirkem Ahlbornem, výkonným ředitelem a spoluzakladatelem společnosti Hyperloop Transportation Technologies o vysokorychlostním dopravním prostředku hyperloop.

"Nechceme vytvářet další klony existujících zpravodajských portálů. Naším cílem není zahlcovat veřejnou debatu dalšími a často zbytnými informacemi. Rozhodli jsme se vybírat jenom to nejdůležitější, něco, co má skutečné dopady do životů všech obyvatel Česka," představil nový web Michal Půr ve speciálním direct marketingu, který vydavatelská společnost rozeslala ve středu 16. listopadu. Start online deníku 17. listopadu si zvolila záměrně, datum považuje za symbolické.

Redakci v současnosti tvoří 11 lidí, další by měli nastoupit do konce letošního roku. Zástupcem šéfredaktora je Zdeněk Fučík, v týmu působí Radka Zítková, Lukáš Pospíšil, Petra Roubalová, Matěj Hanauer, Lucie Bednárová, Markéta Žižková, Kristína Paulenková, Michaela Kratochvílová a Iveta Mazáčová. S redakcí má spolupracovat také řada zahraničních kolegů.

Czech News Center je mj. vydavatelem deníků Blesk, Aha! a Sport, sesterská společnost CN Invest vydává ekonomický deník E15. Všechny tyto značky jsou zastoupeny i na internetu.

Rozhovor s Michalem Půrem: Info.cz jde proti proudu online zpravodajství

 

Podoba serveru Info.cz

info_cz

Direct marketing Info.cz - symbolické klíče k 17.11. + úvodní video

dm_info

Video ke spuštění serveru Info.cz

-mav-