Druhá řada Tváře měla víc diváků, Nova chystá třetí
V počtu diváků si druhá řada Tvoje tvář vedla lépe než první, podíl byl ale vyšší u první řady.
![](https://mediagurucdneu.azureedge.net/wp-content/uploads/2016/11/Tvoje_tv%C3%A1%C5%99_m%C3%A1_zn%C3%A1m%C3%BD_hlas-2016_Jan-Cina.jpg?v=1)
Druhá řada reality show Tvoje tvář má známý hlas, která na obrazovkách TV Nova skončila 20. listopadu, celkově zaznamenala sledovanost ve výši 1,57 mil. diváků starších 15 let, což bylo v průměru o 77 tisíc víc, než kolik diváků v průměru zhlédlo první řadu. První řada imitační reality show se vysílala letos na jaře. Z pohledu podílu na sledovanosti byla ale o něco úspěšnější první řada. Jarní epizody dosáhly v celkovém průměru na 41% podíl ve skupině 15+ a na 49% podíl ve skupině 15-54. Právě skončená druhá řada se ve skupině 15+ přiblížila k hranici 40 %, v obchodní skupině 15-54 k hranici 48 %.
Srovnání sledovanosti Tvoje tvář má známý hlas
datum | pořad | tis. 15+ | 15+ (%) | 15-54 (%) |
4.9.-20.11. 2016 | Tvoje tvář má známý hlas II | 1 568 | 39,64 | 47,63 |
26.3.-11.6. 2016 | Tvoje tvář má známý hlas | 1 491 | 40,97 | 48,82 |
Zdroj: ATO-Nielsen Admosphere
Nova po ukončení druhé řady soutěžní reality show Tvoje tvář má známý hlas už potvrdila, že zahájila přípravy třetí řady. Do vysílání má jít třetí řada v příštím roce. Je možné, že se objeví už v jarním vysílání. Investice Novy do lokálního obsahu mají být v roce 2017 ve srovnání s minulými lety vyšší. „Můžeme zmínit, že k novinkám se zařadí například druhá řada úspěšného seriálu Policie Modrava, reality show Robinsonův ostrov a velká zábavná show," řekl v podzimním rozhovoru pro MediaGuru.cz šéf obchodu Jan Vlček.
-mav-