Jiří Herian opustí v polovině roku OMD
Mediální agentura OMD připravuje personální změnu, do čela se posune Petr Nešpůrek.
![](https://mediagurucdneu.azureedge.net/wp-content/uploads/2015/02/Jiri-Herian.jpg?v=1)
Managing director mediální agentury OMD Jiří Herian se rozhodl v polovině roku opustit mediální skupinu Omnicom Media Group. Jde o plánovaný krok, který nastane k 30. červnu 2017. Pozici managing directora agentury zaujme od 1. 7. Petr Nešpůrek, dosavadní šéf oddělení Print & Digital skupiny Omnicom Media Group.
„Po intenzivních dvaceti letech inspirující práce v Omnicomu jsem se rozhodl pro několikaměsíční sabatikl. Poté se rád znovu vrhnu do práce,“ zdůvodnil své rozhodnutí Jiří Herian.
![Jiří Herian](https://mediagurucdneu.azureedge.net/wp-content/uploads/2017/02/Jiri-Herian.jpg)
Plány pro druhou polovinu roku přiblížil nastupující managing director Petr Nešpůrek. „Hlavním cílem je upevnění pozice lídra mezi full-service mediálními agenturami s ještě větším zaměřením na digitální média a efektivním využitím dat pro kampaně klientů.“
![Petr Nešpůrek](https://mediagurucdneu.azureedge.net/wp-content/uploads/2017/02/Petr-Nespurek.jpg)
Jiří Herian se vedení OMD ujal loni v únoru. V předcházejících pěti letech stál v čele sesterské mediální agentury PHD. Před tím řídil agenturu Attention!Media (rovněž ze skupiny Omnicom Media Group). Do Omnicom Media Group přišel v roce 1997.
Petr Nešpůrek přišel do Omnicomu loni v květnu. Nastoupil na pozici šéfa oddělení tiskových a internetových médií. Má rozsáhlé zkušenosti z oblasti internetových médií. Před příchodem do OMG stál necelý rok v čele mediálního zastupitelství Impression Media, ještě před tím vedl téměř deset let internetové oddělení MEC (GroupM). Zkušenosti sbíral i v zastupitelství ARBOmedia.
-mav-