Skylink a skupina M7 mění vizuální podobu

pátek, 28. dubna 2017, 08:20 TV MediaGuru

Největší satelitní operátor v Česku a na Slovensku přistupuje k významné marketingové změně.

Satelitní platforma Skylink od května mění svou vizuální podobu. Dojde jak k proměně hlavního grafického prvku loga, který bude nově stejný pro všechny televizní platformy lucemburské společnosti M7 Group, tak ke změně logotypu.  Úpravami projdou také webové stránky a veškeré další marketingové materiály. Redesign se má odrazit i v masivní reklamní kampani, která odstartuje začátkem května.

Nové logo Skylinku je inspirováno stylizovaným kaleidoskopem, který má symbolizovat programovou šíři nabídky Skylinku stejně jako dalších stanic patřících pod M7 Group. Samotná změna v ČR a na Slovensku vyjde na jeden až dva miliony eur, tedy až 54 milionů Kč, doprovodná reklamní kampaň pak na desítky milionů korun.

skylink_logo

„V uplynulých letech prošla celá skupina M7 Group významnou technologickou proměnou. Ve všech zemích, kde působíme, jsme přešli na vysílání v HD kvalitě a zpřístupnili zákazníkům televizní vysílání i mimo dosah tradičních satelitních a kabelových operátorů, tedy na tabletech, telefonech a počítačích. Inovace v oblasti produktů a služeb se samozřejmě snažíme promítat i do naší komunikace směrem ven, k zákazníkům. Logo a vizuální styl celkově chápeme jako důležitou součást naší identity, a proto je logické, že během času dochází k vývoji i zde. Nový směr více integruje všechny značky v rámci skupiny, působí modernějším dojmem a zároveň poskytuje prostor pro výraznější odlišení naší komunikace od ostatních značek na trzích, kde nabízíme své služby,“ uvedl Jaromír Glisník, člen představenstva M7 Group.

Stejnou změnou postupně projdou i ostatní televizní platformy v rámci společnosti M7 Group.

"Jedná se o koncept, vycházející ze zkušeností z kontaktu se zákazníky. Ukazuje, jak dobře M7 chápe své různorodé publikum. Každý je jiný, každý preferuje jiný obsah a jiné způsoby, jak se dívat. M7 nejenom akceptuje všechny takové, jací jsou, ale zároveň připravuje své produkty tak, aby odrážely chování zákazníků a jejich preference," představila společnost svůj koncept nazvaný Diváci. 

Celková strategie Skylinku, ani celé skupiny M7 Group, se ale nemění. Klíčovými hodnotami mají zůstat žánrová pestrost nabídky zůstává, kvalita a flexibilita.

Kampaň na podporu nové vizuální identity Skylink

 

https://mediagurucdneu.azureedge.net/wp-content/uploads/2017/04/Skylink-30secMaster_CZ.mp4

skylink_kampan

skylink_kampan_1

Skylink je největším poskytovatelem satelitního televizního vysílání v České a Slovenské republice. Pod lucemburskou společnost M7 Group spadá od roku 2011. Součástí skupiny M7 Group je i několik zahraničních operátorů: CanalDigitaal, Online.nl, AustriSat, TéléSat a TV-Vlaanderen.

Skupina M7 Group

m7-group

Změna logotypu

zmena-logotypu

-mav-