Kofola mění koncept, místo Fofoly přichází KFL
V nové kampani zredukuje Kofola svůj název jen na tři písmena KFL. Nabádá k „replyšování“.
Značka Kofola spustila od 1. května novou komunikační kampaň. Po dvou letech, kdy podporovala impulsní formáty prostřednictvím konceptu Fofola, se rozhodla pro změnu. Letošní novinky – malinovou Kofolu v 0,5l PET lahvi a Kofolu s příchutí černého rybízu v 0,25l plechovce – budou komunikovat animovaní hrdinové Leoprd a VVrk, kteří se mezi sebou dorozumívají téměř bez samohlásek. Název značky Kofola se tak mění v KFL.
Zároveň budou oba dva hrdinové nabádat k „replyšování“, tedy k poslání odložených plyšáků do „replyšovací dílny“, kde budou plyšové hračky vyčištěny, originálně upraveny a zaslány dětem do nemocnic.
Kampaň, jež cílí primárně na mladé spotřebitele, bude k vidění v televizi, outdooru a na internetu. Propíše se rovněž na obaly, kde se objeví Leoprd a VVrk.
„Replyšovací dílna“ je provozována ve spolupráci s Farní Charitou Beroun. Do nemocnic se hračky dostanou prostřednictvím spolku Loutky v nemocnici.
Pod kreativním konceptem kampaně je podepsána agentura WMC/Grey.
-stk-