Cannes Lions: Adidas svou značku kontrolovat nechce
Přinášíme reportáž z Cannes Lions. Strojové učení rozšiřuje uplatnění. Smysl značek je klíčový.
![](https://mediagurucdneu.azureedge.net/wp-content/uploads/2017/06/Adidas.jpg?v=1)
Od soboty 17. června patří jihofrancouzské město Cannes kreativnímu průmyslu. Až do 24. června zde probíhá festival Cannes Lions, který kromě prestižní reklamní soutěže přináší i celou řadu přednášek.
O výsledcích v soutěžních kategoriích informujeme v našem zpravodajství. O tématech, která se na festivalu diskutují, referuje přímo z místa Pavel Galík, strategy & digital director mediální agentury PHD. Pondělí bylo zasvěceno tématu inovací, kde podle všeho dominovaly především čínské firmy. Svůj pohled na inovace prezentovala také NASA, Waze a Spotify. V úterý představil Google svůj přístup ke strojovému učení. Společnost Diageo ukázala, jak důležitý je poznat smysl značek. A neurovědec Beau Lotto nechal pohlédnout do nitra lidské duše. Ve středu vystoupila značka adidas, představeny byly také vítězné práce studentské soutěže The Future Lions.
![Pavel Galík](https://mediagurucdneu.azureedge.net/wp-content/uploads/2017/06/Pavel-Galik.jpg)
Výsledky v soutěži přinášíme postupně z pohledu úspěchu českých agentur ve zvláštních článcích.