Mladá fronta získala moto tituly od Motor Presse

úterý, 13. června 2017, 09:37 Tisk MediaGuru

Mladá fronta vstupuje do nového segmentu, zařazuje pod svá křídla několik motoristických časopisů.

Vydavatelství Mladá fronta se s německou společností Motor Presse Stuttgart domluvilo na licenční spolupráci. Znamená to, že portfolio Mladé fronty se rozšíří o motoristické tituly, mezi kterými jsou časopisy Auto 7, Auto motor a sport nebo Motocykl. Mladá fronta teď tyto tituly nově licenčně, obchodně a redakčně zastupuje, potvrdila v úterý dopoledne.

Další časopisy mají i nadále vycházet v podobě speciálních vydání Auto 7 a Auto motor a sport – jde tedy o tituly Classic, Extra pro ženy, Autoprůvodce a Extra Travel. Portfolio uvedených titulů doplňují ještě Lastauto omnibus, Bike-Peloton, Outdoor či Kometa noviny. Vedle zastoupených magazínů má vydavatelství Mladá fronta zkušenost i s vlastními projekty  – je jím web Autobible.cz a před nedávnem vydaný tištěný magazín Autobible.

Pro Mladou frontu znamená akvizice další doplnění tištěných titulů poté, co v loňském roce společnost prodala většinu svých tištěných titulů firmě CN Invest. V tištěném portfoliu si ponechala časopisy Euro a jeho speciály, Profit a odborné zdravotnické tituly. Aktuálně připravuje na konec června uvedení dětského časopisu Puntík. Nedávno také navázala spolupráci s magazínem Soffa. Motoristické časopisy rozšíří zásah vydavatelství v cílové skupině mužů.

Uvedené motoristické časopisy na českém trhu dosud vydávala Motormedia Bohemia, vlastněná Milanem Bohatcem a Ladislavem Leženským. Motormedia Bohemia se v loňském roce ocitla v insolvenčním řízení. Šlo o důsledek sporu s Finančním úřadem, který na konci ledna zablokoval společnosti Motormedia kvůli neuznané pohledávce majetek a paralyzoval tak činnost firmy. Ta se dostala do platební neschopnosti. Letos na jaře projevila společnost Mladá fronta zájem o odkoupení některých částí podniku. Městský soud v Praze rozhodl letos na konci května o tom, že reorganizace firmy se mění v konkurs.

Motoristické časopisy, licencované společností Motor Presse, patří k dlouhodobým titulům motoristického segmentu. V rámci celkového prodaného nákladu vydavatelství Mladá fronta poskočí díky jejich akvizici na 14. pozici z dosavadní 21. příčky.

-mav-