Monitorované mediální investice rostly i v květnu
Letošní rok investicím do reklamy v médiích přeje, ukazuje monitoring investic.
Monitoring reklamních investic společnosti Nielsen Admosphere ukazuje, že i v květnu pokračoval růstový trend, přestože meziroční nárůsty nebyly tak vysoké jako v dubnu. Platí to zejména pro televizní reklamu, jejíž objem se měl v květnu meziročně zvýšit o 9 % (duben meziročně +24 %). Za prvních pět měsíců letošního roku je ale TV reklama znatelně nad úrovní loňského roku, a to o 16 %. Také ostatní mediatypy letos dosahují lepších monitorovaných výsledků než za stejné období loni. Platí to i pro internetovou display reklamu, která je vykazována v rámci projektu Admonitoring (meziročně v květnu +14 %).
Ceníková hodnota reklamního prostoru (Kč), květen 2017
Ceníková hodnota reklamního prostoru (Kč), leden-květen 2017
TOP 10 zadavatelů, leden-květen 2017
zadavatel | objem I-V/2017 |
Procter & Gamble | 528 025 733 |
Alza.cz | 499 674 639 |
Unilever ČR | 492 158 519 |
Reckitt Benckiser CR | 476 063 325 |
Lidl Česká republika | 474 775 002 |
Henkel ČR | 434 940 728 |
Mountfield | 429 960 430 |
Sazka | 402 003 574 |
Škoda Auto | 391 021 266 |
Ferrero Česká | 388 251 990 |
Zdroj: Nielsen Admosphere, bez vlastní inzerce
-mav-