Z knih nejvíce inzeroval titul Když jídlo spojuje

pátek, 25. dubna 2025, 14:15 Aktuality, Reklama MediaGuru

Za uplynulý rok se k nejsilnějším inzerentům zařadily tituly Když jídlo spojuje, Thor a síla Mjöllniru a Jules Verne. 

Zdroj: Lidl

Zdroj: Lidl

V období od loňského dubna do letošního března byla z knižních titulů nejsilnějším inzerentem kniha Když jídlo spojuje Romana Pauluse a obchodního řetězce Lidl, do jejíž reklamy bylo investováno v ceníkových cenách téměř 52,5 milionů korun. Na druhé příčce se umístil Thór a síla Mjöllniru (9,7 milionů korun), na třetí Jules Verne (8,5 milionů korun). Vyplývá to z monitoringu reklamy Ad Intel společnosti Nielsen. 

Celkový objem investic u TOP 5 firemních značek v této kategorii za stejné období představuje celkovou částku 150 732 000 korun.

Monitoring reklamy Ad Intel získává data nezávislým sběrem (Televize, Tisk, Rozhlas), deklaracemi zapojených subjektů (OOH sektor) i kombinací obou přístupů (Internet). 

-stk-