B2B konference se zaměří na marketing i obchod
Součinnost marketingu a obchodu bude tématem první marketingové B2B konference v České republice.
Důležitost součinnosti mezi marketingem a obchodem je hlavním tématem první marketingové B2B konference v ČR, která se odehraje 22. listopadu v Praze na Smíchově. Sledovat ji bude možné i online. K tématu bude hovořit řada expertů a osobností z B2B sféry včetně hlavního řečníka Richarda Parsonse z londýnské B2B agentury True.
„V ČR žalostně chybějí konference, prezentace či studie, které se věnují výhradně B2B marketingu. Zajímavé příklady a řečníci se týkají B2C trhu, to expertovi z B2B inspiraci nepřinese. Proto jsem už dlouho přemýšlela o konferenci spojené výhradně s B2B,“ říká organizátorka konference Lucie Zaki.
„V minulosti jsme pořádali menší setkání pro marketingové pracovníky z řad dodavatelů do průmyslu. Ukázalo se, že samotná možnost setkání v úzce profilových tématech B2B marketingu a obchodu je pro často osamocené specialisty vítanou vzpruhou do další práce. Společně s prémiovou porcí inspirace bychom toto rádi předali všem, kteří chtějí být v oboru úspěšní,“ dodává další z organizátorů Lukáš Smelík.
Celodenní konference je určená především pro marketéry a obchoďáky, kteří působí na B2B trhu. Představí se na ní více než deset řečníků. Kromě již zmíněných organizátorů – Lucie Zaki a Lukáše Smelíka – vystoupí Richard Parsons, který začal svou kariéru v Anderson & Lembke, v té době největší B2B agentuře na světě, a v roce 2012 založil kreativní a mediální B2B agenturu True. Dále bude prezentovat Jan Řezáč, CEO House of Řezáč, Jan Laibl, Každý prodává, Hana Křenková a Tomáš Fridrich z agentury Adison, Martin Bednář, trenér prodeje SalesKick.cz nebo Miroslav Böhm, marketingový manažer ze skupiny K2. Příklad z praxe o spolupráci marketingu a obchodu ve firmě SiteOne přinese její CEO Jan Bezdek spolu s manažerkou marketingu Petrou Páleníkovou, o generování leadů B2B značky bude mluvit Tomáš Bursík z Business Lease ČR spolu s Pavlem Markem z agentury Marco BBN.
Součástí programu je i panelová diskuse zaměřená na síť LinkedIn, kterou využívá jak obchod, tak marketing. Zúčastní se jí Lucie Zitterbartová z Lucky Citron, Sergej Pavljuk ze StoryMatters.online, Jan Kyselý z Future Sales, Jana Bartíková z LinkedIn Akademie, Martin Hošek a Adam Zbiejczuk.