Brand Management letos o růstu v nových podmínkách
Začátkem října se bude v prostorách Cubex Centru Praha konat konference Brand Management, letos na téma „Jak růst v nových podmínkách“.
Další ročník konference Brand Management 2019, kterou pořádá společnost Blue Events, se bude konat 2. října v Cubex Centru Praha. Odpovědět má na otázku nejen marketingových oddělení: Jak růst v nových podmínkách?
Hlavní hvězdou konference bude Jenni Romaniuk, která spolu s dalšími řečníky z českých a slovenských firem nabídne novou roadmapu pro řízení značek. Jenni Romaniuk je spoluautorkou nové bible marketingu How Brands Grow, jejíž první díl vyšel vloni česky pod názvem „Jak se budují značky“.
O své zkušenosti a recepty na to, jak růst v nových podmínkách, se podělí také domácí odborníci. Vystoupí zejména klienti a zástupci firem, kde je marketing mozkem a srdcem rozvoje, má prokazatelné výsledky a dlouhodobou vizi. Jsou to Tomáš Ptáček (Brown-Forman ČR), Marek Hallér (Rohlík), Jiří Vlasák (Kofola ČeskoSlovensko), Petra Novotná (Slovak Telekom) či Jarmila Vindušková (Linet).
Účastníci se mohou těšit i na příběhy proměn značek, jako je třeba budování nových kategorií v příspěvku Stevena Donaldsona (British American Tobacco) nebo rebranding MIBO koloběžek v podání Pavla Wernera. Nové prostředí pro značky a cesty k vykoupení představí Lukáš Kružberský (Red Media), Martin Smrž (Junior Achievement CR), Jaroslav Malina a Jan Suda (McCann Prague), Jan Javornický (Elite Solutions), Ondřej Gottwald (IMCC Europe) a Petr Chládek (Jihomoravské inovační centrum).
Další informace a možnosti registrace získáte zde.
Z konference si můžete přečíst články:
A rovněž jsme připravili i rozhovor s jedním z přednášejících - s Tomášem Ptáčkem, marketingovým ředitelem společnosti Brown-Forman.