Brand Management o přínosu marketingu pro firemní růst
Hlavní náplní programu i letos budou úspěšné a aktuální příběhy značek z českého a slovenského trhu. Doplní je významné zahraniční osobnosti.
22. ročník největší české konference o značkách Brand Management chce ukázat přínos marketingu pro růst firem. „Marketing chápeme jako klíč k úspěchu na trhu, tedy nejen jako komunikaci, jak je běžně úzce pojímán,“ říká za pořádající společnost Blue Events Jan Patera. Konference se uskuteční ve středu 13. října od 9:00 v pražském Cubex centru.
Hlavní náplní programu tak i letos budou úspěšné a aktuální příběhy značek z českého a slovenského trhu. Doplní je slavné osobnosti z Velké Británie jako Paul Feldwick, legenda strategického plánování a autor knih The Anatomy of Humbug a Why Does the Pedlar Sing?, dále Dan White, autor knihy The Smart Marketing Book: The Definitive Guide to Effective Marketing Strategies a vypravěč a kreslíř. Z Německa přijíždí Kyra von Mutius, vycházející hvězda a šéfka strategie agentury Heimat známé v Česku hlavně dlouhodobou prací pro Hornbach. Mezi řečníky bude také Štefan Sarvaš, který pracuje v globální centrále společnosti Mars a věnuje se strategickým změnám na trzích s růstovým potenciálem. Ze Slovenska přijíždí Martin Mrva, Cienf Marketing Officer výrazně rostoucí značky Dedoles.
Kompletní program najdete zde.