Brand Management o zdravých značkách
Již třetí ročník konference se bude konat ve středu 20. září ve Slovanském domě v Praze.
Tentokrát se bude konference Brand Management tematicky dotýkat „zdravého životního stylu“ značek, který je založen na jasné filozofii, podnikání, konzumaci kvalitních „surovin“, profesionálním managementu a procesech.
Klíčovým řečníkem letošního ročníku je Rita Cliftonová, kterou Financial Times označily za brand guru. Hovořit bude mimo jiné o udržitelné hodnotě značek v digitálním věku.
Rozhovor s Ritou Cliftonovou si můžete přečíst zde.
Na téma kognitivního marketingu vystoupí Katie Axam z IBM, o kreativitě a růstu značky promluví Stefan Siedentopf z Ogilvy, o zkušenosti s employer brandingem se podělí generální ředitel společnosti Lidl Pavel Stratil. Mezi další řečníky se řadí Jindřich Skripz Kooperativy, Gabriela Lungu z Notino.cz, Jana Barbati Chadová ze společnosti Baťa, Martin Dlouhý, jenž má v Ugu na starosti strategický rozvoj, Roman Tiefa z Nestlé nebo Zuzana Behová, marketingová ředitelka Palírny U Zeleného stromu.
Jedním z témat, kterým se na konferenci věnovalo mnoho prostoru, byla i důležitost employer brandingu. Více se můžete přečíst v článku Značku tvoří i její chování k zaměstnancům.