Brand Management přinese to nejlepší z českého marketingu
To nejlepší z českého marketingu slibuje letos ukázat konference Brand Management. Zaměří se na to, v čem jsme v Česku dobří. Hlavním zahraničním spíkrem bude Orlando Wood.
To nejlepší z českého marketingu slibuje letos ukázat konference Brand Management od Blue Events. Celodenní program v Cubex Centru Praha se bude 19. října 2022 věnovat tomu, v čem jsme v Česku dobří a jak to umíme prodat. Organizátoři to shrnuli do sloganu „CZech In: First Class Marketing“.
Největší česká konference o značkách nabízí k prodeji posledních pár desítek míst. Již zveřejněný program přinese kromě domácích příběhů a osobností i zahraniční inspiraci a také pohled na Čechy od cizinců, kteří zde v marketingu působí. „Naším cílem je oslavit úspěchy českého marketingu. Zároveň se ale chceme podívat na to, v čem se můžeme zlepšit, být více světoví a hlavně efektivnější, což je dnes zapotřebí nejvíce,“ říká Jan Patera z Blue Events. Ještě do pátku 23. září mohou zájemci využít zvýhodněnou cenu „Early Birds“ a ušetřit 2000 Kč.
Jak dnes funguje pozornost a proč je důležitá pro značky, ukáže klíčový řečník Orlando Wood ze společnosti System1 z Londýna. V současnosti patří k nejvlivnějším autoritám v oblasti efektivního marketingu a je autorem přelomových knih Lemon a Look Out.
Efektivita se dostane ke slovu i v dalších příspěvcích. Jak získat „hodně značky za málo peněz“ poradí Milan Drozen a Michal Novák z Czech Promotion. Nevyhazujete peníze za reklamy, co lidi nevidí? Na to odpoví Eduard Krečmar a Lukáš Jakoubek z Publicis Groupe. Jak v současné rychlé e-commerce době řídit značku, poví Adriana Jurdová, ředitelka marketingu Footshopu. Jan Tušl, šéf značky Vekra, zase vysvětlí, jak dosáhnout toho, aby zákazníci byli ochotni si připlatit za vyšší kvalitu.
Program nabídne i pohledy na „český svět“ z jistého odstupu. Mění se prezentace českých firem a institucí správným směrem? O tom bude mluvit grafický designér Aleš Najbrt. Nový výzkum od Seznamu, který představí Marek Řípa, prozradí, podle čeho se rozhodují internetoví uživatelé v ČR. Jak se nenechat svazovat hranicemi našeho trhu, poradí Leonard Savage, kreativní ředitel agentury McCann Prague. Jeho protějšek Gregg Harper z pražské pobočky Wunderman Thompson zase vysvětlí, proč se dobrá a funkční kreativa neobejde bez nových technologií a jakou roli přitom hraje Česko. Zuzana Dudová z Plzeňského Prazdroje pak ukáže, jak se daří prodávat české pivní značky v zahraničí.
Klára Poliakov z Lasvitu nechá nahlédnout do toho, jaké to je budovat první českou vskutku globální značku v prémiovém segmentu. Alexandros Samaras z F.H. Prager zvolil název příspěvku „Jak odnaučit Čechy pít pivo“. Kdo v dnešní době ještě stojí o udržitelný a transparentní marketing? Na to odpoví Thomas A. Bata, zakladatel outdoorové značky MGG. Nakonec shrne všechny prezentace do jedné Marek Hrkal z agentury odprezentuj a přidá pár tipů na úspěšné veřejné vystupování.
Konference Brand Management, již každoročně pořádá společnost Blue Events, má za sebou přes 20 let tradice, která vydržela i během pandemie. Akci pravidelně navštěvuje okolo 500 seniorních manažerů a šéfů firem.