Brand Management: Značky v době post-faktické
Jak rozvíjet značky v post-faktické době, ukáže konference Brand Management 2018.
Současná politická a společenská atmosféra plná blábolů, manipulace i zjevných lží dopadá také na marketing. Jak rozvíjet značky v post-faktické době, ukáže konference Brand Management 2018. Konference se uskuteční 19. září 2018 v novém kongresovém prostoru Cubex Centrum Praha.
Úspěšné značky jsou založené na důvěře. V post-faktické době ale životně důležité spojení mezi značkou a spotřebitelem slábne, a to firmám komplikuje rozvoj. Když lidé nevěří tomu, co tvrdí média, proč by měli věřit tomu, co komunikuje značka? Pro letošní ročník konference Brand Management proto její organizátor, společnost Blue Events, zvolil téma: Důvěra ve značky v post-faktické době.
Hlavním řečníkem bude Sean Pillot de Chenecey, autor očekávané knihy The Post-Truth Business: How to Rebuild Brand Authenticity in a Distrusting World. První studie o tom, jak současná krize důvěry dopadá na značky, vychází letos v říjnu. Na příkladech ukazuje, jak vrátit značkám opravdovost v době skandálů, falešných zpráv a všeobecné podezřívavosti. Zkoumá, jak společenská atmosféra po Brexitu nebo Trumpovi ovlivňuje marketing a jak by na ni měly firmy reagovat. Sean Pillot de Chenecey pracuje jako nezávislý konzultant na strategických a inovačních projektech po celém světě pro Unilever, General Motors, Swatch, Heineken, GSK, Beiersdorf a další.
Jak se s obnovou důvěry potýkají značky na našem trhu? Program konference představí lídry českého marketingu současnosti, kdy více než dříve záleží na opravdovosti značek a konzistenci toho, co slibují.
Více informací najdete zde.
Z akce si můžete přečíst souhrnný článek Inzerenti spoluzodpovídají za společnost nebo článek, jenž vznikl na základě přednášky Seana Pillota de Chenecey, autorem knihy The Post-Truth Business.