Brand Restart 2024 aneb Značka od Z po A

Akce proběhne 21. 11. 2024

Konference Brand Restart nabídne devět přednášek, jejichž hlavním leitmotivem bude téma „Značka od Z po A“.

Ilustrační foto, zdroj: Taste

Ilustrační foto, zdroj: Taste

Digitální agentura Taste pořádá třetí ročník konference Brand Restart, který se uskuteční 21. listopadu 2024 v kině Bio Oko. Nabídne devět přednášek, jejichž hlavním leitmotivem bude téma „Značka od Z po A“. Konference tak bude chtít retrospektivně ukázat celou cestu od finálního výsledku až k první myšlence.

Na podium dorazí Katka Lusková, Vendula M. Rechová, Lukáš Musil, Lukáš Pítra, Tomáš Pavlíček nebo Peter Marton.

Zazní nejnovější přístupy k brand buildingu a doprovázet je bude přímá aplikace od známých českých značek. 

Lukáš Musil přiblíží brandingovou cestu Liftaga, a to od prvotních výzkumů, přes nastavení strategie, až po kreativní exekuci kampaní.

Lukáš Pítra se zaměří na customer experience a ukáže, jak velký rozdíl je mezi tím, jakou zkušenost zákazníci od značky chtějí a jakou se značkou reálně zažívají.

Tomáš Pavlíček vysvětlí, proč pro český a slovenský trh nefungují stejné principy a strategie. Zároveň ve své přednášce odhalí přístupy, které se mu na Slovensku osvědčily.

V průběhu konference přijde na řadu také společná přednáška Michaela Kocha a Vojtěcha Juráska, kteří nabídnou pohled na rebranding Biskupství brněnského.

Peter Marton z Kantaru na datech ukáže, co ovlivňuje schopnost značek obhájit si vyšší cenovku a jak tyto poznatky využít ke zvýšení hodnoty značky.

Katka Lusková se ponoří do nitra profesionálního budování osobních brandů a Vendula M. Rechová zase představí názornou case study o tom, jak probíhala revitalizace staronového
(love)brandu Švihej.

Vedle samotných přednášek bude součástí konference i doprovodný program, včetně občerstvení a prostoru na networking. Vstupenky jsou k dostání na webu www.brandrestart.cz. Na webu akce jsou i další podrobnosti o programu.