Brand Restart napoví, jak restartovat značku
Tématem prvního ročníku konference o budování značek jsou byznysové změny.
První ročník celodenní konference o budování značek Brand Restart proběhne v úterý 5. března v Divadle pod Palmovkou. Nabídne celkem jedenáct přednášek pro všechny, kteří hledají inspiraci pro řešení vlastních značek. Program konference připravuje Taste Lovebrand.
Jde sice o první ročník konference Brand Restartu, ta ale navazuje na sérii „restartů“ pořádaných agenturou Taste.
Tématem prvního ročníku jsou byznysové změny. Aby byly úspěšné, musí se odehrát v souladu se značkou. Ať už se jedná o rebranding, nové směřování marketingové strategie nebo obrat ve firemní kultuře.
Mezi řečníky se objeví Honza Páv a Matez Jindra (oba Taste Lovebrand), dále Filip Šimoník z Ambiente, který pohovoří o obnově cukrárny Myšák, Daniel Klíma z Queensu, který bude mluvit o nastartování kampaní v Instagram Stories či spoluzakladatel agentury Brain One, Roman Zámečník, který shrne proměny komunikace značky Vivantis.
Akce začne v 9:00 hodin, konec se předpokládá okolo 15:30. Více o akci najdete na webových stránkách.
Z akce si můžete přečíst náš článek: