BrandStorming o budování značek či rebrandingu
Se svými zkušenostmi se podělí značky jako Coca-Cola, Ikea, Igráček, Buřinka od Stavební spořitelny České spořitelny nebo Red Bull.
Další ročník konference BrandStorming, která se zaměřuje na značky, se uskuteční online ve čtvrtek 29. dubna 2021.
Zaměří se na budování značky krok za krokem, startupy, společenskou udržitelnost a udržitelnost jako příležitost, rebranding, přístupy ke kreativitě a improvizaci, real-time marketing, značky na sociálních sítích, pomyslnou krizi v marketingu i právo pro marketéry.
Se svými zkušenostmi se podělí značky jako Coca-Cola, Ikea, Igráček, Buřinka od Stavební spořitelny České spořitelny nebo Red Bull. Vystoupí také zástupci agentur specializujících se na brand building.
Témata konference
O dlouhodobém projektu společnosti IKEA „Za bezpečný domov“, který přesáhl hranice regionu a rezonoval až v Indii nebo Jižní Koreji, budou mluvit Petra Jankovičová z Triad Advertising a Marek Vomočil z Ikei.
Jak e-shop s teniskami přemýšlí nad svými kampaněmi, ukáže Martin Paukrt z Footshop.
Zuzana Kadlečková z Coca-Coly a Martin Starý ze Saatchi & Saatchi představí, jak rychlé a adekvátní reakce na aktuální dění ve společnosti pomohly značce plnit dlouhodobou strategii.
Co byste jako marketér měnící se nebo sturt-upové značky neměli v rámci strategie podcenit? To prozradí Štěpán Kleník z kreativní skupiny Brainz Studios.
Je marketing opravdu v krizi a co mu může pomoct vyjít ven s čistým štítem? To je téma přednášky Milana Formánka, šéfa agentury Zaraguza.
Přednáška Jana Jelínka je zaměřena na insighty a trendy spojené s udržitelností, které vytváří nové příležitosti pro značky ve smyslu inovovace a růstu.
Jak pomocí projektu s Igráčkem pomohla společnost EFKO zdravotníkům a firmám s problémovým odbytem ukáže Miroslav Kotík.
Vystoupí také advokátka Petra Dolejšové, která upozorní na nejdůležitější body a chyby práva v marketingu a předvede je na konkrétních příkladech.
Jak využít nové příležitosti a posunout svoji značku od běžných kampaní k dlouhodobé efektivitě? Příklady, studie, výsledky od Michala Pastiera z Darwin& the Machine.
Jaký vliv měla na vnímání značky u veřejnosti kampaň „Prvok od Buřinky“, řeknou Hana Burečková z AMI Communications a Monika Kopřivová ze Stavební spořitelny České spořitelny.
Přihlásit se na konferenci BrandStorming můžete na stránkách konference.