Brandstorming o budování značky, inovacích a kreativitě
Konference Brandstorming 2025 ukáže, jak dlouhodobě budovat značku, vztah se zákazníky a získat náskok díky kreativitě a inovacím.
Jak vybudovat silnou značku a jak si udržet přízeň zákazníků, i když se úplně nedaří, bude tématem další konference BRANDstorming. Zástupci známých značek i experti na komunikaci se podělí o zkušenosti, jak zářit jako hvězda mezi ostatními a nepohasnout při první větší krizi. Uskuteční se 3. dubna od 9:00 v pražském hotelu Jalta.
Věnovat se bude také inovacím a nejnovějším trendům v marketingu, ať už v oblasti budování značky, reklamní kreativity či měření efektivity marketingových kampaní.
Přihlaste se nyní na stránkách konference a využijte zvýhodněnou cenu vstupenek do konce února.
Hlavní témata konference
- Dlouhodobé budování značky a důvěry: Jak vytvářet dlouhodobý vztah se zákazníky názorně na úspěšných českých i světových kampaní (Adam Špina, Ogyilvy)
- Efektivní práce s pozorností: Jak zajistit, aby si zákazníci všimli právě vaší značky (Vojtěch Prokeš, Behavio Labs)
- Behaviorální věda v budování značky: Využití poznatků o chování zákazníků v kampaních i samotném brandingu (Lukáš Cikánek a Martin Peška, Pickerly)
- Nové PR výzvy: Klíčové výzvy a mechanismy, které vaši značku udrží na špičce (František Brož, FYI Prague)
- AI a značka: Jak se vyvarovat rizik a zároveň využít potenciál umělé inteligence (Petra Stupková, Legitas)
- LinkedIn v akci: Workshop nabídne praktické rady, tipy a konkrétní postupy, jak systematicky posilovat osobní i firmení brand, zvyšovat dosah a proměňovat engagement v reálné příležitosti (Tereza Palátová, StoryMatters.online)
Program, který je průběžně aktualizován, najdete na stránkách konference BRANDstorming. Do konce února se můžete zaregistrovat za zvýhodněnou cenu.