Brandstorming o příbězích značek a cestě za úspěchem
Akce již proběhla 04. 04. 2024
Konference o značkách se letos dotkne např. AI, využití rozšířené a virtuální reality i nových trendů v gamingu a e-sportu.
Zajímá vás, jak vybudovat silnou značku, která bude pro zákazníky první volbou? Další ročník konference Brandstorming se opět zaměří na příběhy značek a jejich cestě za úspěchem. Konference se dotkne např. AI, využití rozšířené a virtuální reality i nových trendů v gamingu a e-sportu.
Konference Brandstorming proběhne 4. dubna v Hotelu Jalta v Praze.
Témata konference
- Proč jsou jednoduchost a branding klíčové prvky k tomu, aby si značka našla snazší cestu k zákazníkům předvede stratég Tomáš Preněk z kreativního týmu Publicis Groupe na příkladech značek Fortuna a Portu.
- Jak dělat branding, i když nemáte miliony měsíčně na marketing, jaké jsou důležité manuály pro vizuální styl, co mít k ruce, aby branding mohl v praxi uspět a byl konzistentní, ukáže marketingový stratég Josef Řezníček ze Včeliště.
- Jak budovat 320 let starou značku v 21. století? O proměně pětihvězdičkové ikony českého hotelnictví Grandhotelu Pupp promluví brand Filip Šimoník ze studia Mezonit a fotograf Vojtěch Veškrna.
- Panamskému rumu Ron de Azur a vodce Amundsen pomohla AI vytvořit zajímavý vizuální svět a poutavý příběh, který představí Tomáš Hejkal ze Stock Plzeň.
- Původní podoba značky české firmy CGE vznikla v době, kdy nikdo netušil, že tyto hry dobyjí svět a budou existovat v digitální podobě. Daniel Bohuslav ze Sherpasu nahlédne do zákulisí rebrandingu značky s globálním dopadem.
- Jaká cesta vede od prvotní myšlenky „gaming je zajímavá příležitost“ k momentu „zítra spouštíme kampaň“, ukáží na příkladu kampaně České spořitelny Milan Hrubý z agentury VML a Jakub Kuneš z České spořitelny.
- Jaká je role TikToku při budování znalosti značky? Ukáže případová studie Škoda TikToq od odbornice na sociální média Lenky Šubové z agentury Socialsharks.
- Michal Pastier z Darwin & the Machine se zaměří na principy expanze značky na další trhy, Petra Víšková z Confess Research na reálných projektech ukáže, jak předpovídat spotřebitelské chování už ve stádiu myšlenky a chybět nebude ani právní okénko advokátky Petry Dolejšové. A s lektorem a konzultantem Milanem Formánkem si na workshopu bude možné vyzkoušet, jak budovat značky správně od analýzy, přes strategii po taktiku.
Přihlásit se na konferenci Brandstorming a využít do 28. února výhodnou cenu za včasný nákup lze na stránkách akce, kde jsou i anotace přednášek i medailonky řečníků.