Brandstorming o rebrandingu či nových názvech
Čtvrtý ročník konference Brandstorming se uskuteční ve středu 14. března v pražském kině Royal.
Účastníkům chce přinést konkrétní příklady rebrandingu značek z různých odvětví, ukázat osvědčené postupy pro vymýšlení názvu značky a poradit, jak značku rozmluvit.
Úvodního slova a moderace celodenní konference se ujme Honza Páv, který pracuje v Lovebrand jako konzultant. Mezi vystupujícími se pak objeví např. Martin Tino Hrnčiar (Forbidden), Rostislav Peníška (Adrop), Libor Pospíšil (Consultant Na volné noze), Maru Kortanová (Pábení) a další osobnosti. Na internetových stránkách konference jsou k dispozici profily řečníků i program, který organizátoři stále doplňují.
Součástí rebrandingu jsou často i nová vizuální identita, nové logo nebo příležitost promítnout nové strategie a změny do vizuální komunikace. Petr Rubáček (Remembership) ukáže design, který vtahuje klienta a celý jeho tým do procesu.
Matez Jindra a Honza Páv představí postupy a nástroje pro výběr názvu značky.
Luboš Plotěný (Sherpas) a Tomáš Hrivnák (Hrivnak) prozradí, co s čím se vyrovnávat v jedné z klíčových fází rebrandingu. Přiblíží také, co museli řešit při rebrandingu značky Dobrý web na Sherpas.
Program a další informace najdete zde.
Z konference Brandstorming si můžete přečíst článek na téma, jak na vymýšlení nového názvu pro značku.