Brandstorming představí úspěchy českých značek
Akce již proběhla 03. 09. 2020
O značkách jako Česká síťovka, Vasky, Sokol nebo pivo Excelent bude řeč na letošní konferenci Brandstorming.
Řečníci konference Brandstorming představí 3. září brandy jako Česká síťovka, Vasky, Sokol nebo pivo Excelent, kterým se podařilo prosadit na trhu. Na konferenci, která se na podzim přesunula z původně plánovaného jarního termínu, se bude mj. mluvit o těchto tématech:
- O repositioningu značky Božkov firmy Stock Plzeň promluví Michal Jakl.
- Příběh bezedné České síťovky představí Karolína Pechová z POAK.
- Jak přistupovat k budování značky na sociálních médiích strategicky a komplexně, ukáže Peter Podolinsky z dotcom.cz.
- Na případovce piva Excelent od Plzeňského Prazdroje bude ukázáno, jak uspět ve vysoce konkurenčním pivním segmentu a jak je důležitý čas zákazníka strávený se značkou.
- V čem tkví úspěch lokální obuvnické značky Vasky, kolem které se točí slova, jako jsou tradice, lokálnost nebo udržitelnost, prozradí Jan Kočenda.
- Advokátka Petra Stupková projde nejčastější legislativní omyly při budování brandu.
- O tom, že i marketing jde dělat ekologicky a udržitelně, přesvědčí Michaela Thomas z designového studia Butterflies & Hurricanes.
- Jak pracovat s podvědomím a spojovat se svojí značkou správné emoce a jedinečné asociace, ukáže Vojtěch Prokeš, ředitel výzkumu v Behavio Labs.
- O úspěšných realizacích českých výrobců promluví Hana Toclová z CzechTrade, agentury pro podporu exportu.
Podrobný program konference Brandstorming najdete na stránkách organizátora Tuesday Business Network, kde je možné se i zaregistrovat.