Brandstorming ukáže příběhy úspěšných značek
Úspěšné marketingové strategie, praktické tipy pro sociální sítě, role designu a vizuální identity přináší konference Brandstorming.
Letošní ročník konference Brandstorming opět ukáže příběhy značek, které si získaly přízeň svých zákazníků, aniž by utratily velké sumy za reklamu v televizi. To, co je spojuje, je umění být relevantní pro svou cílovou skupinu a odvážná komunikace, která se mnohdy pohybuje „na hraně“. Řečníci se budou věnovat také tomu, jak v dnešní přesycené době získat pozornost zákazníků a jak se odlišit od konkurence. Ať už to je skvělým designem, propracovaným marketingem nebo netradiční komunikací.
Na konferenci vystoupí zástupci společností a značek BrandCloud, Česká spořitelna, Grizly, Kaufland, LCG New Media, McCann Prague, Ogilvy, S5IVE, Seznam.cz, Sonnentor, Toman Design, VML&YR a další.
Konference se uskuteční 20. dubna v Hotelu Jalta v Praze na Václavském náměstí.
Témata konference
Příběhy značek: Jak si své místo na slunci hledají značky jako Sonnentor nebo Grizly, na jakých staví hodnotách a co jim funguje v marketingu.
Změna komunikace a positioningu České spořitelny: Jak omladit „starou značku“, aby přitáhla mladé publikum.
Marketingová strategie a investice během krize: Jak se chovat, abyste neztratili pozici na trhu.
Sociální sítě: Jaká je jejich role při budování znalosti značky a jak mohou ovlivnit samotné prodeje.
Reklama na právní hraně: Co vše si v reklamě můžete dovolit, ať už v real time marketingu nebo ve vztahu ke konkurenci.
Jak se značkám může ESG (ne)vyplatit aneb úskalí fenoménu „washingů“ jako purpose- nebo green-washing.
Design a vizuální identita: Tvorba značky jako hledání rovnováhy mezi hrou a funkcí.
Program konference BRANDstorming naleznete na stránkách akce, kde se můžete i zaregistrovat, do 20. dubna za zvýhodněnou cenu.