CIF o budování brandu, sítích, e-commerce či podcastech
Program letošního ročníku Czech Internet Forum (CIF) je rozprostřen do dvou sálů Národního domu na Vinohradech.
Další ročník internetové konference Czech Internet Forum se uskuteční v úterý 15. října 2019 v Národním domě na Vinohradech.
Josef Šlerka, ředitel Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky, se ve své prezentaci zaměří zejména na české zpravodajské weby. Proč a jak věříme médiím? Je vůbec možné orientovat se v množství zpravodajských portálů, které momentálně existují?
Obchod v mediálním světě se proměňuje ať už z pohledu postavení klienta, agentury či mediálních domů. Co vše dnes musíte udělat pro kvalitní nabídku, která zaujme? Jak vypadaly projekty před mnoha lety a dnes? Na tyto otázky bude odpovídat Martin Vrána z Mall Group.
Tři roky od spuštění Seznam Zprávy zrekapituluje Jakub Unger, ředitel divize Zpravodajství a rádií v Seznam.cz. Kam se od svého vzniku zpravodajství Seznamu posunulo, jaké kauzy ustálo a na čem staví svůj úspěch? Jaké jsou před redakcí další výzvy a jak v dnešní době přitáhnout lidi ke zprávám?
Kristýna Audiová, která působí jako Brand Manager v Rohlik.cz, ve své přednášce prozradí, jak jde skloubit dlouhodobé budování značky s tlakem na výkon a okamžité byznysové výsledky a jak probíhá budování značky právě v Rohlíku.
Nakupování v rozšířené realitě bude v následujících letech možná novým standardem pro e-shopy prodávající fashion a beauty produkty. O této revoluci v online nakupování promluví Vít Endler, podnikatel, investor a business konzultant.
Nad tím, jak asi bude česká e-commerce scéna vypadat za 20 let, se zamyslí Petr Svoboda, CEO&Founder ze společnosti Shopsys, která na vlastní platformě vyvíjí českým a slovenským klientům e-shopy.
Czech Internet Forum 2019 dále nabídne přednášky o digitalizaci ČR, podcastech, sociálních sítích nebo nebezpečích, která číhají na internetu. Kompletní program, včetně anotací všech přednášek najdete na webu konference.
Z akce si můžete přečíst následující články: