CIF23 o monetizaci, videu, AI i marketingu
Program konference Czech Internet Forum nabízí téměř dvacítku přednášek a velkou debatu CEO největších českých mediálních domů.
Další ročník Czech Internet Fora proběhne 2. listopadu v Praze. Konference se letos přesouvá do nových prostor hotelu Comfort. Program je kompletní, vstupenky si můžete pořídit zde.
Vybíráme z letošního programu
Velká debata o video obsahu a jeho monetizaci, zúčastní se představitelé významných mediálních domů:
- Tomáš Búřil, Seznam.cz
- Petr Houzar, Google
- Daniel Grunt, Nova Group
- Martina Říhová, Czech News Center a Active Group
- Marek Singer, FTV Prima
Debatu bude moderovat Filip Rožánek, editor Digizone.cz.
Jaký videoobsah poutá pozornost diváka
Přednáška Terezy Šimečkové z Nielsen Admosphere nabídne pohled do trendů ve sledování videa. Jak se liší preference věkových skupin, jaká zařízení využíváme ke sledování videoobsahu, jaká videa sledujeme nebo jak se mění naše volnočasové aktivity v digitálním věku? Podíváme se na trendy u domácností využívajících video služby a na rostoucí popularitu placených platforem.
Rozhovor s novinářem Čestmírem Strakatým
Jak se v Česku daří podcastům a videorozhovorům? Jsou jejich konzumenti ochotni si za obsah připlatit, jaká témata táhnou a mají šanci na úspěch další nové projekty? Jaké výhody přináší novinářům práce na volné noze nebo naopak zázemí velkého mediálního domu? A jak jim při práci pomáhá či jejich tvorbu ohrožuje umělá inteligence? To vše v rozhovoru s novinářem Čestmírem Strakatým probere šéfredaktor serveru Lupa.cz David Slížek.
Velké jazykové modely v novinách
Co přináší nyní snadno dostupné velké jazykové modely pro práci novinářů? A co jim ještě svěřit nemůžeme? Datový novinář Jan Cibulka z Českého rozhlasu představí výsledky několika experimentů, kterými na serveru iRozhlas.cz prakticky zkoumali možnosti této dnes populární technologie.
Vliv umělé inteligence na média
Stojíme před zásadní technologickou změnou srovnatelnou s nástupem internetu, která naprosto změní způsob, jakým uvažujeme. Nad dopadem umělé inteligence nejen na mediální trh se zamyslí Josef Šlerka, který působí na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy.
Jak dostat z digitálních brandových kampaní co nejvíce
Jeden z nejčastějších cílů digitálních kampaní je zvyšování povědomí o značce. Klára Procházková z GroupM Nexus představí tzv. mikrokampaně, které ukazují, co je klíčové pro to, aby si uživatel reklamní sdělení skutečně zapamatoval. Lesanka, Bledulka a Pivoňka jsou sice virtuální značky, ale i skutečné programatické kampaně, které pomohou s optimalizací a plánováním online reklamy.
AR v kampaních na sociálních sítích
Po Snapchatu se AR efekty a filtry postupně dostávají i na další sociální sítě. Vojtěch Lambert z LCG New Media ve své přednášce ukáže, jaké jsou mezi platformami rozdíly, a přidá i konkrétní ukázky a reálná čísla.
Online reklama může garantovat nejen výkon, ale i byznysový růst
Pokud chcete jako značka růst z dlouhodobého hlediska, potřebujete také dlouhodobou strategii. Growth Marketing představuje odlišný přístup od reklamy zaměřené na výkon a ukazuje se jako dlouhodobá a udržitelná cesta k obchodnímu úspěchu značek. Petr Struna z Ogilvy ukáže, jak tento přístup funguje v praxi a jaké přináší výsledky.
Jak zaujmout Generaci Z? Jděte na jejich platformy
Lukáš Jakoubek z Publicis Groupe nás nechá nahlédnout do uživatelského chování nejmladší generace a prozradí, na jakých platformách tráví svůj čas, co ji baví a jak jí přizpůsobit reklamní kampaně.
Vystoupí dále i Eliška Dokulilová a Světlana Witowská z videopořadu Spotlight, Bronislav Sobotka, který vytváří úspěšné online kurzy angličtiny nebo na zástupce ze společnosti Barion.
Kompletní program a medailonky řečníků a řečnic jsou k dispozici na webu. Vstupenku si můžete pořídit zde.