Co nového nabízí trh s marketingovými nástroji?
Uskuteční se další ze série online konferencí Nástroje v marketingu. Proběhne 17. března.
Sledovat všechny možnosti, které moderní marketing nabízí, je nereálné. Určité vodítko, jak se v džungli různých nástrojů zorientovat může nabídnout právě březnová konference Nástroje v marketingu.
Jaká témata online konference Nástroje v marketingu nabídne?
- AB testování
- Grafické nástroje
- Analýza chování uživatelů webu
- Analýza sociálních sítí
- SEO a správa linkbuildingu
- Plánování obsahu pro sociální sítě
- Cookie lišty odpovídající aktuální legislativě
- Digitální analytika
- Řízení vztahů se zákazníky
- Tvorba webových stránek
- Organizace a řízení projektů
Výběr z programu
Expert Zdeněk Dvořák z LINKI představí nástroj Sitebulb: SEO crawler vhodný pro SEO profíky i laiky.
Advokátka Petra Dolejšová si vezme do hledáčku nové cookies lišty, které vznikly podle nové legislativní úpravy. Rozebere, jestli jsou právně správně, kdy se zbytečně zabíjí marketing i kde jsou hranice právního punku.
Michal Smetana na platformě pro řízení vztahů se zákazníky Pipedrive ukáže, jak technologie pomáhají propojovat obchodní a marketingové týmy a umožňují jim efektivně pracovat na společném zvyšování prodejů a obratu firmy.
Miroslav Kolařík z agentury Optimics představí jeden z nejaktuálnějších nástrojů Consent Mode od Google. Ten reaguje na novou legislativu ohledně shromažďování cookies a chování značek upraví podle stavu souhlasu uživatele v Google Analytics a Google Ads.
Jaroslav Janíček představí děkovací stránku e-shopu jako nový marketingový kanál, který umožňuje sbírat leady a objednávky a zajišťuje tak příliv nových zákazníků. To vše díky spolupráci s dalšími e-shopy v rámci platformy Děkovačka.
Hana Nováková ze společnosti Kontentino představí nástroj pro správu obsahu na sociálních sítích Prozradí odpovědi na otázky: jak ideálně nastavit spolupráci mezi marketingovými týmy a klientem? Jak se vyhnout nedorozumění a zbytečnému nepochopení, případně publikování obsahu s překlepy? A jak dosáhnout časové úspory?
Konkrétní tipy z praxe pro organizaci práce a řízení projektů představí Karel Dytrych z Freelo. Nebude chybět návod na zadávání úkolů, strukturování práce nebo zlatá pravidla komunikace.
Webflow je no-code nástroj, který představí UX/Product designer Šimon Jůn. Díky tomuto marketingovému pomocníkovi lze vytvářet landing pages (i celé weby) bez pomoci vývojářů.
Všechny potřebné informace najdete na webu konference. Vstupenky je možné zakoupit zde.