Communication Summit se zaměří na emoce kampaní

Akce již proběhla 18. 05. 2021

V programu Communication Summitu 18. května rozebere téma emocí v kampaních přes 20 řečníků.

Communication Summit 2021, zdroj: Blue Events

Communication Summit 2021, zdroj: Blue Events

Tématem akce spojující všechny komunikační profesionály jsou emoce. Ty v dnešní „uzamčené“ době chybí, tím spíše by se neměly vytratit z kampaní značek. V programu Communication Summitu 18. května téma rozebere přes 20 řečníků ze všech možných úhlů.

Emoce prodávají. Jak je ale dnes zprostředkovat? Jak emoce vrátit do marketingové a PR komunikace? Na tyto a další aktuální otázky odpoví řečníci během celkem pětihodinového vysílání z divadla Jatka78. Prezentuje a diskutuje se živě přímo v sále, nikoliv ze záznamu či přes videokonferenční hovory. Kompletní program je k dispozici zde.

„Zvolili jsme silné téma, které rezonuje. Trefili jsme se do toho, co nyní komunikační a marketingové profesionály zajímá. Všichni řeší, jak dál lépe a efektivněji komunikovat a emoce jsou klíčem k dlouhodobému úspěchu. Jiní o tom teoretizují, my ukazujeme na konkrétních příkladech, jak na to,“ říká Jan Patera z Blue Events, která spolu s partnery akci připravila.

Vystoupení hlavního řečníka, jímž je Sorin Patilinet, globální šéf marketingových výzkumů z Mars Wrigley, doplní panelová diskuze lokálních marketérů. V programu se dále objeví řada nových studií a dat od společností Kantaru, Seznam, Ogilvy Consulting či Wellen. Organizátoři oživili také kultovní prezentační show RICPIC, kde se o přízeň publika utkají tři řečníci, každý představí svůj pohled na téma Jak dostat emoce do PR. Nebudou chybět ani případové studie, například od Slovenské spořitelny, Mastercard, Vodafone, od iniciativy Cesta ven, či od absolutního vítěze soutěže Lemur – česká cena za PR „České děti v kybersvětě“. Zapojí se i zástupci kulturní scény, o kreativitě během pandemie promluví Štěpán Kubišta, ředitel Jatka78, o hudbě v reklamě zase Jiří Burian, producent Kapitána Demo.

Účastníci získají přístup ke sledování online přenosu, možnost pokládat dotazy řečníkům on-line, ale také poukaz na občerstvení přes Dámejídlo.cz. Pokud se do konce dubna zlepší epidemiologická situace, chtějí organizátoři nabídnout i bezpečnou osobní účast na akci včetně testování na místě.

Podrobný program najdete zde.

Unikátnost se značkám vyplácí. Kterým se to v Česku daří?

středa 19. května 2021

Communication Summit: Pozitivní emoce v reklamě fungují

středa 19. května 2021