Contagious konference poradí, jak na dobu po covidu
Contagious chystá offline konferenci. Přinese data, prognózy i postřehy ze světa za uplynulé měsíce, ale i pohledy na budoucnost.
Contagious uspořádá 23. června po dlouhé době svou první offline marketingovou konferenci Re-starter. Přinese pohledy na to, jaký bude život během následujících měsíců nejen tady v Česku, ale i ve světě. Budou se diskutovat data, prognózy, postřehy a příležitosti z uplynulých pandemických měsíců ze světa marketingu, komunikace a reklamy.
Na konferenci vystoupí například výzkumník Tomáš Pflanzer, David Navrátil z České spořitelny, Radek Hudák ze Shoptetu, Martin Žufánek, Milan Formánek, Vojtěch Prokeš z Behavio, Lukáš Vynikal z Ideasense, Pavlína Louženská a řada dalších.
Událost proběhne pouze osobně a naživo, samozřejmě za dodržení všech aktuálně platných opatření. Konkrétní místo konání v Praze bude upřesněno v následujících dnech. „Mohli bychom tvrdit, že pokud 90 % informací předáváme i přijímáme neverbálně, tak konference naživo opravdu dává velký smysl. Pro mne je zásadní se s lidmi skutečně setkat a promluvit si. Prostě nikdo z nás není ostrov," říká za Contagious Míla Knepr.
Vstupenky v ceně 5800 Kč je možné objednat na e-mailu: info@contagious.cz nebo na stránkách contagious.cz/contagious-re-starter.