Content First: Jak na obsah, který ani mladí nepřeskočí
Řečníci jubilejního desátého ročníku konference Content First se zaměří na case studies a trendy v tvorbě contentu i nejzajímavější obsahové formáty či nové technologie.
Řečníci jubilejního desátého ročníku konference Content First se zaměří na case studies a trendy v tvorbě contentu i nejzajímavější obsahové formáty či nové technologie. Uskuteční se 25. května v Hotelu Jalta Praha, konferencí provede Eliška Vyhnánková.
Na programu je rovněž Workshop s Reném Nekudou o copywritingu, tentokrát na téma „Příběhová kreativita“.
Otázky, na které chce konference najít odpovědi:
- Jak na text, který zákazníci nepřeskočí?
- Jak tvořit poutavý titulek, k němuž ani nepotřebujete obrázek?
- Jaký obsah a kanály vítězí u generace Z?
- Jak vytvořit příběhový vzorec a kreativně ho ohnout ve svůj prospěch?
- Jak i z technického produktu udělat miláčka sociálních sítí?
- Jak na úspěšnou obsahovou strategii postavenou na datech?
- Jak si díky obsahu udržet zákazníka (User Journey)?
- Jak jednoduše maximalizovat efektivitu reklamního obsahu díky personalizaci?
- Na co si dát pozor při tvorbě textů optikou legislativy?
- Jak spojit řeč kreativců a manažerů?
- Jak se (ne)dá změřit výkonnost influencerských kampaní?
- Jaké příležitosti a hrozby přináší umělá inteligence do oboru copywritingu?
- Jak vytvářet obsah, který média a hlavně miliony zákazníků skutečně milují?
Program Konference Content First je k dispozici na stránkách akce, kde se lze i registrovat. S řečníky z řad agentur jako Elite BTW, Kontra, LCG New MediaPretty Much Nomads, Publicis Groupe, The Milkshake Agency, This is Locco, VMLY&R a Webout, kteří ukáží své know-how na případových studiích obsahových kampaní, je možné potkat se 25. května v Hotelu Jalta Praha na Václavském náměstí.