Content First o Clubhousu, TikToku či SEO při copywritingu
Content First zaměřená na firemní obsah dá prostor spíkrům ze společností Ryor, O2, Seznam.cz, Knihy Dobrovský, Včeliště, BrandCloud a dalším.
Tradiční konference Content First, zaměřená na firemní obsah, dá prostor spíkrům ze společností Ryor, O2, Seznam.cz, Knihy Dobrovský, Včeliště, BrandCloud a dalším. Uskuteční se ve čtvrtek 6. května online.
Na webu konference Content First jsou k dispozici anotace přednášek i medailonky spíkrů.
Témata konference
Sociální síť Clubhouse vstoupila na český trh a během pár dnů se stala fenoménem. Markéta Karman, marketingový specialista na volné noze, otevře otázku jejího využití pro byznys.
Jana Štěpánková, obchodní ředitelka společnosti Ryor, dá účastníků nahlédnout do obsahových kampaní této rodinné firmy. Jak vznikají katalogy, tištěná inzerce, blog, sociální sítě nebo živá vysílání?
Jak vytvořit kreativní kampaň na produkt, který je stále stejný – na knihy? Navíc v době, kdy musí být kamenné prodejny zavřené? Knihy Dobrovský přišly s projektem Knižní Závisláci, jedná se o facebookovou komunitu, díky které se prodej zvýšil dokonce o stovky procent. Jak přesně projekt vznikl a jak to s ním vypadá do budoucna, prozradí Adam Pýcha, ředitel marketingu a e-commerce v Knihy Dobrovský.
Jedním ze stabilních zdrojů potenciálních zákazníků může být návštěvnost z vyhledávačů. Pro úspěch stačí často o obsahovém marketingu přestat přemýšlet jako o publikování článků a zaměřit se na obsah celého webu, včetně například mikro a meta obsahu, struktury a aplikování základních SEO principů při copywritingu. Jak propojit optimalizaci pro vyhledávače s technikami obsahového marketingu a postavit svoji obsahovou strategii na SEO návštěvnosti, prozradí Josef Řezníček, marketingový stratég ze Včeliště.
Jak dopadlo zařazení sociální sítě TikTok do media mixu kampaně O2? Matouš Sudík ze společnosti O2 Czech Republic spolu s Tomášem Hanslem z agentury Bistro Social shrnou, jak kampaň na TikToku probíhala, co obnášely přípravy, jaké byly její výsledky a jaké jsou celkové dojmy z využití TikToku pro reklamu i jako sítě takové.
Seznamte se s letošním programem a spíkry. Moderování konference se ujme Eliška Vyhnánková. Akce proběhne on-line, prostřednictvím aplikace Zoom. K účasti stačí vyplnit registrační formulář a 6. května se připojit.
Spíkři se dále budou věnovat například redakčnímu obsahu, který, pokud se dobře uchopí, může posloužit jako generátor prodejů na e-shop. Seznámíme se s nejčastějšími právními přešlapy v obsahovém marketingu, svůj prostor dostanou také pravidla kreativního psaní – kdy je ctít a kdy je naopak pro dobro věci na místě je porušit?
Jako bonus k registraci získají účastníci zdarma vstupenku na dubnovou konferenci BrandStorming.