Content First: Tvorba obsahu, který mluví k zákazníkům
Akce proběhne 06. 05. 2025
Experti na obsahový marketing nabídnou tipy na efektivní tvorbu obsahu na dalším ročníku konference Content First.

Ilustrační foto, zdroj: Internet Info
Jak vytvořit obsah, který rezonuje u zákazníků i potenciálních zaměstnanců napříč komunikačními kanály? Jak využít data pro přesnější cílení nebo jak s influenceringem oslovit nejmladší generace? Nejen to jsou témata letošního ročníku konference Content First.
Experti na obsahový marketing předvedou, co je klíčové v roce 2025, 6. května v prostorách Stages Hotel Prague.
Témata konference
- Data & Storytelling pro maximální efekt
Jak přetvořit data na silný příběh, který prodává, a jak v tomto procesu využít AI, to je téma pro Lucii Hrdinovou (GroupM Nexus). - Employer branding na datech
Jak postavit silný employer brand na datech a vytvořit přesvědčivý obsah pro přitahování talentů je téma pro Michaelu Rakovou (52pages). - Zvuk jako nový video nástroj
Jak využít audio marketing pro vaši značku, proč a jak začít, to představí Petr Koubek (LCG New Media). - AI a revoluce ve videomarketingu
Karel Juřička a Michal Orsava (Webout) se zaměří na to, jak AI mění videomarketing a jak automatizovaná personalizace videí zjednodušuje tvorbu a zvyšuje konverze. - SEO je mrtvé. Přivítejte LLMO
Jak se připravit na novou éru vyhledávání, kde AI modely vybírají odpovědi a jak dostat svou značku do těchto odpovědí, ukáže Gašpar Nagy (Techmates.io). - PR pro generaci Z
Jak tvořit influencer obsah, který osloví generaci Z, a jak propojit PR a influencery pro maximální úspěch ukáží Tereza Hadrbolcová a Václav Rambousek (Ogilvy). - Jak propojit všechny kanály
Veronika Procházková se podělí o to, jak firma Prabos propojuje různé komunikační kanály a vytváří obsah, který zajišťuje maximální marketingový dopad. - Z televizních obrazovek na TikTok
Jak tradiční médium, jako je televize, využívá TikTok pro zvyšování povědomí a interakce, to ukážou Natálie Procházková a Kristina Rudišová (FTV Prima). - Pověst značky a právo
Jak se bránit negativním recenzím a hejtům na internetu a jak právně správně reagovat, ukáže Petra Dolejšová.
Program i profily řečníků najdete na stránkách Content First, kde se můžete i zaregistrovat.