Content First ukáže i kontroverzní kampaně
Tipy pro tvorbu fungujícího obsahu, nejnovější trendy nebo využití umělé inteligence probere konference Content First.
Jak firmy využívají AI a AR v kampaních, obsah založený na datech, ingredience pro fungující PR a spoustu tipů pro tvorbu rezonujícího obsahu a strategickou spolupráci s influencery přináší letošní konference Content First o obsahovém marketingu. Uskuteční se 28. května v pražském Hotelu Jalta.
Řečníci 11. ročníku konference Content First se letos zaměří na obsah založený na datech. Nabídne tipy pro tvorbu fungujícího obsahu, trendy na sociálních sítích a strategickou spolupráci s influencery. Nevynechá ani umělou inteligenci jako pomocníka při tvorbě obsahu, který umí navrhnout koncept textu, optimalizovat web pro vyhledávače, vystřihnout vizuál a vytvořit video.
Témata konference:
- Tipy a zkušenosti, jak AI zapojit do kreativního procesu - od tvorby textů, videí až po testování kreativ.
- Co přináší AR do kampaní.
- Ochutnávky z kreativní kuchyně úspěšných značek jako Heineken nebo Angry Beards.
- Pohled do dat a metrik na sociálních sítích.
- Letošní trendy v obsahu na LinkedInu.
- Uvedení značky na zahraniční trhy pomocí influencerů.
- Přehled 9 chyb, kterých se (možná) dopouštíte při tvorbě obsahu z pohledu práva.
- Jak prakticky využít AI při optimalizaci webu pro vyhledavače.
- Workshop: Vaše AI tvorba a právo v marketingu.
Ochutnávka přednášek:
- Umělá inteligence: váš nejspolehlivější kreativec
Kreativní ředitelka agentur Leo Burnett a MSL Nikola Foktová ve své přednášce představí rady, tipy a AI nástroje, které pomohou zefektivnit tvůrčí proces.
- Recept na úspěšné a obsahově silné PR
Alice Divišová z Heinekenu a Tereza Raidová z Ogilvy PR nabídnou ukázky kampaní a komunikace lokálních pivních značek.
- Natáčejte videa s AI jako Spielberg! Nebo Troška...?
Na tvorbu AI videa se zaměří Jakub Křenek z Adison. Shrne aktuální stav tvorby videí s využitím umělé inteligence a představí možnosti, které si každý účastník může vyzkoušet.
- Proč (sakra) nepoužíváte AR?
Kreativní ředitel Petr Koubek z LCG New Media předá své zkušenosti z úspěšných AR kampaní
- Jak se může vyplatit kontroverze v komunikaci se zákazníky
Jan Trval, CEO Angry Beards, bude mluvit o tom, jak se dá kontroverze využít ve prospěch značky.
- Jak uvést značku na nové trhy pomocí influencerů
Jak se vypořádat s kulturními rozdíly a jaký byl výsledek zmíněné kampaně z jednotlivých trhů? To na příkladu e-commerce firmy Trendyol ukáže Martin Fryč z World of Online.
- Jaké jsou aktuální trendy v obsahu na LinkedInu?
B2B marketérka Radka Legerská prozradí, jak letos psát na této sociální síti psát současně a přitom plnit marketingové i obchodní cíle.
Program najdete na stránkách akce, stejně jako profily jejich řečníků a registrační formulář.