Content First už popáté o obsahovém marketingu
Pátý ročník konference o obsahovém marketingu se zaměří na případové studie.
Pátý ročník konference o obsahovém marketingu Content First, která se bude konat 12. června v Praze, se chce zaměřit na případové studie a konkrétní čísla.
O obsahu z právního pohledu promluví Petra Dolejšová z advokátní kanceláře eLegal.
Jiří Markvart s kolegy z Follow Bubble ukáží, jak pomohli firmě McDonald's rozprášit hoaxy, umlčet hejtry a s minimálními náklady nasbírat ambasadory.
Jak vybudovat úspěšnou kampaň na Messenger Botovi, poradí zástupci ze Socialsharks.
Jak se vypořádat s poklesem reklamních rozpočtů na sociálních sítích a přesto dosáhnout dobrých výsledků, popíše Michaela Losekoot z Prague City Tourism.
Účastníci budou i svědky rozhovoru Lukáše Záhoře z Mall Group a Jána Simkaniče z vydavatelství Internet Info. Naznačí, zda existuje tajný recept na úspěšné internetové video a jak lze díky němu můžete dosáhnout obchodního úspěchu.
Celý program konference je k dispozici na webových stránkách.
Na konferenci padly informace například i o připravované Mall.TV, která by měla odstartovat na podzim. Forbes prozradil, že chystá další newslettery a nevylučuje ani placené. Petra Dolejšová upozornila, že inspirace cizí kampaní může být nekalou soutěží.