Copywriting od A do Z: Jak na obsah, který zaujme
Vliv AI obsahu na SEO, recept na prodejní texty či call-to-action tlačítka pod lupou, nejen to jsou témata březnového online marketingového setkání.
Jak vytvářet texty, které přitáhnou pozornost potencionálních zákazníků a pomohou samotným prodejům? To je téma dalšího online setkání Marketing Meeting: Copywriting od A do Z, které se uskuteční 7. března. Zaměří se nejen na kreativní část psaní textů jako využívání humoru či zapojení kreativity a psychologie, ale i na řadu dalších praktických aspektů copywritingu. Například jak si vytvořit obsahovou strategii, jaký je vliv AI obsahu na SEO či jak dosáhnout lepších konverzí díky využití plného potencionálu call-to action tlačítek.
Témata přednášek
Nešvary českého copywritingu
Copywriting je v první řadě řemeslo, které má svá pravidla. Ať už píšete televizní skript, headline na billboard nebo text do letáku, je třeba se jimi řídit. Miloš Kočí z VML si v přednášce posvítí na nejčastější chyby, kterých se tuzemští textaři opakovaně dopouštějí.
Copywriting na straně klienta: Máte brand? A mohl bych ho vidět?
Martin Müller ze společnosti SharpGrid vám ukáže, co potřebujete znát v roli interního copywritera. Těšit se můžete na techniky dlouhodobého budování značky pomocí textů, vytvoření brand story, kterou bude chtít zfilmovat i Netflix, práci s cílovou skupinou i příklady z praxe včetně využití AI.
Jednoduchý recept na prodjení texty: 20 dkg kreativity a 50 dkg psychologie
Copywriterka Nina Moravcová vám na konkrétních příkladech ukáže, co v textech funguje, co překáží, jak si poradit s neuchopitelnou cílovkou nebo kreativním zásekem. Jasně, stručně, z praxe vlastní kuchyně.
Vliv AI obsahu na SEO
Vadí vyhledávačům obsah vygenerovaný umělou inteligencí, hrozí vám penalizace za AI články, nebo jde naopak o příležitost, jak získat v SEO náskok před konkurencí? Jak a kdy (ne)využít AI pro tvorbu textů z hlediska SEO a pohled do budoucnosti, třeba i na SGE (Search Generative Experience), který může zahýbat základy SEO, přinese Josef Řezníček ze Včeliště.
Call-to-action tlačítka pod lupou. Jak na vyšší konverze
Většina textů, newsletterů, registračních formulářů, webů a aplikací má mnoho call-to-action tlačítek, ale jenom málo z nich využívá svůj potenciál naplno. Jana Dorčáková z GroupM Nexus a Jakub Stanjura ve své přednášce ukážou nový způsob, jak přemýšlet nad CTA tlačítky, a naučí vás také, co jsou tzv. click triggery. Vyšší konverze chce každý a pomocí několika kroků se jich dá snadno dosáhnout.
Proč by i vaše firma měla mít svou obsahovou strategii
Copywriterka Leontýna Jurigová vám ukáže, jak veškerému obsahu, který jako firma tvoříte, dát hlavu a patu, aby byla vaše komunikace jednotná. A předvede, jak nenásilnou (a nepřímou) formou prodávat vaše služby, know-how a produkty. Zaměří se primárně na blog, ale představí i způsoby, jak blogový obsah recyklovat, abyste jej dostali co nejvíce mezi vaši cílovku.
Kompletní program a přehled řečníků najdete na stránkách Marketing Meeting: Copywriting od A do Z, kde se můžete i zaregistrovat. Účastnici dostanou zdarma záznam.