Creative Restart 2023 o kreativitě v marketingu
První ročník marketingové konference Creative Restart 2023 nabídne pohled na kreativitu, měření, inspiraci a diskuze na téma kreativity v marketingu.
Hledáte inspiraci a chcete diskutovat na téma kreativita v marketingu? 30. listopadu 2023 se koná první Creative Restart, celodenní konference pořádaná společností Taste ve spolupráci s Romanem Číhalíkem, který stojí za programem celého dne.
Celou konferencí bude provádět moderátorské duo Kája Kováčová a Michael Koch. Kája Kováčová již více než dva roky šéfuje eventům a mentoringovému programu Startup Academy v CzechCrunch. Michael Koch se věnuje digitálnímu a politickému marketingu a pracuje na pozici Head of Business Development v agentuře Taste.
- Roman Číhalík, kreativní ředitel agentury Symbio, má rozsáhlé zkušenosti s marketingem a strategiemi pro značky. Na Creative Restart provede světem kreativity a strategie.
- Barbora Kožíšková, Head of Brand Communication ve společnosti Vodafone, se zaměří na téma briefu, jeho významu a roli v kreativním procesu. Jak správně definovat brief a co je třeba vzít v úvahu, aby byl efektivní?
- Pavol Minár, zakladatel konzultačního marketingového a brandingového butiku. Na Creative Restartu představí, jak najít a formulovat význam značky a jakým způsobem tato značka může ovlivnit životy lidí.
- Judita Ružičková, Creative Team Lead ve společnosti Zaraguza a David Červený, Strategic Planner téže společnosti. Oba mají zkušenosti v oblasti strategie a kreativity. Zaměří se na vztah mezi strategií a kreativitou. Jak zajistit, aby tyto dvě klíčové složky efektivně spolupracovaly?
- Petr Šupolík, mediální stratég v agentuře Symbio, přiblíží, proč zažije kontextuální cílení renesanci a jak může umělá inteligence pomoci v kreativním procesu.
- Leonard Savage, CCO ve společnosti McCann Prague. Ukáže způsoby, jak objevit kreativní příležitosti a jaký je význam strategie v tomto procesu.
- Atila Martins, brazilský Creative Director s 20+ lety zkušeností v reklamě, se podívá na důležitost řemeslného zpracování v reklamě a proč už není volitelné, ale nutné.
- Christophe Wechsler, Head of Content & Creative ve firmě Kiwi.com. Přiblíží, jaké výhody přináší práci vlastní tým kreativců a jaký vliv má na celkový úspěch podniku.
- Honza Tyl, expert na umělou inteligenci a zakladatel společnosti Alpha Industries, provede potenciálem a omezeními AI v kreativních odvětvích a zaměří se také na etické a právní otázky spojené s používáním AI ve světě kreativity.
- Magdaléna Pivarči Křížová pracovala několik let v reklamní agentuře Triad. Alice Budová pracuje jako individuální a týmová koučka a konzultantka. Společně se na konferenci podělí o své zkušenosti s vyhořením a jak se mu vyhnout nebo z něj vystoupit.
- Alan Záruba, ředitel digitálního obsahu v Livesportu. Jeho přednáška se bude zabývat transformací Livesportu a jeho vlajkového produktu Flashscore. Bude hovořit o redesignu vizuální komunikace a nové službě Flashscore News, která využívá umělou inteligenci k revolučnímu zpracování sportovních dat.
- Vojtěch Prokeš, sociolog, ředitel výzkumu a spoluzakladatel společnosti Behavio Labs. Bude se věnovat roli kreativity v úspěšnosti reklamních kampaní. Bude prezentovat konkrétní příklady testovaných kampaní a ukáže, jak kreativita může významně ovlivnit efektivitu kampaní.
Podrobný program je k dispozici zde. Registrace na konferenci je otevřena. Při nákupu do 22. listopadu lze využít zvýhodněnou cenu vstupenky 3.900 Kč bez DPH.