Czech Internet Forum se uskuteční poprvé online
15. ročník Czech Internet Fora se zaměří na nové obchodní modely médií, prolínaní mediatypů, efektivitu online marketingu či novinky v evropské legislativě.
Konference Czech Internet Forum se v letošním roce uskuteční poprvé online. Organizátoři akce – server Lupa.cz a Tuesday Business Network – tak reagují na aktuální koronavirovou situaci.
Datum konference zůstává stejné - 5. listopadu 2020 od 9.00. Vysílat se bude z virtuálního studia, kde budou přítomni moderátoři a režie bude přepojovat přednášky jednotlivých řečníků. Program, který byl v původní offline verzi rozdělený do dvou sálů, bude v online provedení možné zhlédnout v jednom proudu.
Témata konference
Svoboda a otevřenost internetu v Evropě
Marcel Kolaja, místopředseda Evropského parlamentu zvolený za Českou pirátskou stranu, představí, jaké změny čekají evropské internetové prostředí s příchodem nové legislativy. Akt o digitálních službách (Digital Services Act) ovlivní chování všech internetových platforem i způsoby regulace online prostoru. Jak se promění internet pro jeho uživatele?
Nové mediální projekty na českém trhu
Tomáš Večeřa, čerstvě jmenovaný zástupce šéfredaktora CNN Prima News, se podělí o zkušenosti, jak nastartovat nový zpravodajský web na informacemi přesyceném trhu.
Filip Horký představí zpravodajskou platformu Flashnews, která bude informovat nejen o sportu, ale také o světovém a domácím zpravodajství nebo událostech ve vybrané lokalitě uživatele.
Velká debata o placeném obsahu
Část odborné veřejnosti od placeného obsahu na internetu stále ještě odrazuje. Přesto už to dnes většina mediálních domů považuje za nezbytný krok, jak posílit své příjmy. O tom, jak se zavedení paywallu médiím vyplatilo a co je v tomto směru ještě čeká, budou diskutovat: Petr Bednář z Vltava Labe Media, Štěpán Burda z Economie, Petr Fryš z Czech News Center, Jan Rozkošný z DVTV a Ján Simkanič z Deníku N.
Vyhodnocování efektivity online kampaní
Jan Jirsa z Lega a Ondřej Matula z výzkumné agentury Nielsen Admosphere, nabídnou „nekukinovský“ pohled na efektivitu online reklamy. Slibují totiž odpověď na klíčovou otázku, zda jsou virtuální identity vyjádřené cookies natolik hodnotné, že jejich zánik znemožní vyhodnocování online kampaní.
Josef Fišer z Medianu a Petr Houzar z Google představí studii o složení a chování tzv. Light TV Viewers (lidé, které je obtížné zasáhnout TV reklamou). Ti jsou zajímavým publikem zejména na internetu, přesto kolem nich panuje řada mýtů a nepřesností.
Attention Economy: Redefinice mediálního plánování
Již nějakou dobu se mluví o novém systému mediálního plánování, který bude reflektovat roztříštěnost pozornosti publika a formu konzumace médií v 21. století. A navíc využije plný potenciál technologického ekosystému současnosti. Mediální revolucí provede Michal Majnuš z Adexpresu.
Krize je příležitost - Seznam.cz v době čínské chřipky
Obchodní ředitel Seznamu Tomáš Búřil představí kroky, které česká internetová jednička podnikla pro záchranu nejen svého byznysu, ale i byznysu svých klientů. Bude mít pomoc české ekonomice pokračování?
Další informace o online konferenci Czech Internet Forum najdete v programu na webových stránkách akce. Registrovat se můžete zde.