Data Restart se podívá na nové trendy v datové analytice

Akce proběhne 24. 10. 2024

Konference Data Restart 2024 představí současné analytické přístupy v době „bez cookies".

Ilustrační foto, zdroj: MediaGuru.cz

Ilustrační foto, zdroj: MediaGuru.cz

Digitální agentura Taste pořádá osmý ročník konference Data Restart, který se uskuteční 24. října 2024 v Pivovaru Staropramen. Účastníkům nabídne 11 přednášek o datech, webové i ne-webové analytice, data science a business intelligence.

Na podiu vystoupí experti, kteří budou prezentovat své přístupy k současné analytice. Účastníci uvidí Jana Tichého, Ivana Kutila, Tomáše Kaplera, Marka Kobulského nebo Tomáše Komárka.

  • Jan  Tichý, partner a CPO digitální agentury Taste, který stojí za celým line-upem konference, ve své přednášce rozvede témata inkrementality, experimentů a Marketing Mix Modelingu. 
  • Ivan Kutil, jeden z odborníků na Google v Česku, ukáže, jak sílu Gemini mohou využít ke své práci nejrůznější specialisté – marketéři, analytici, programátoři, ale i běžní uživatelé.
  • V průběhu konference přijde na řadu i přednáška Davida Janouška a Roberta Čížka z digitální agentury Taste, kteří se zaměří na analytiku a optimalizaci kampaní z pohledu CMO.
  • Michal Nováček dále prozradí, jak probíhá měření výkonu marketingových kanálů v mobilních aplikacích a jaké jsou k tomu dostupné nástroje a funkční metody.
  • Tomáš Kapler přiblíží, jak AI nástroje dokážou značně usnadňovat analytickou práci.
  • Tomáš Komárek si vezme pod křídla obávaný Privacy Sandbox a ukáže, že zrušení konce 3rd party cookies rozhodně neznamená konec této iniciativy.
  • Zazní také společná přednáška Magidy Sukkari a Davida Kroupy o tom, jak lze kombinovat reklamu ve dvou extra silných mediatypech, jako je televize a online.
  • Pavol Lukáč zase odkryje, jak odhadnout skutečnou hodnotu zákazníka pomocí VBB, sGTM a AI.
  • Marek Kobulský se zaměří na praktické využití moderních metod vyhodnocení dat.

Vstupenky jsou k dostání na webu akce, kde je také podrobný program