Digital Transformation Summit ukáže nové možnosti marketingu
Digital Transformation Summit, jenž se bude konat 13. května, ukáže nové možnosti automatizace a digitalizace marketingu.
Ve čtvrtek 13. května se bude konat online Digital Transformation Summit, který přinese nejnovější zkušenosti a inspiraci od českých i zahraničních lídrů v automatizaci a digitalizaci firemních procesů či marketingu, stejně jako pohled a novinky přímo od Salesforce, systému řízení vztahů se zákazníky.
Srdcem programu budou ukázky konkrétních řešení z praxe na poli digitální transformace a automatizace. Ve virtuálním světě Confer-O-Matic se o své zkušenosti a praktické ukázky podělí osm lídrů českých i zahraničních firem, které patří k inovátorům na poli digitalizace firemních procesů.
„Naším cílem je především poskytnout možnost přiučit se něco konkrétního a praktického od úspěšných firem. A to ať už člověk pracuje v obchodu, marketingu, zákaznickém servisu, IT, nebo na back office,“ popisuje Jiří Mach, CEO české technologické společnosti Enehano Solutions, která je hlavním organizátorem konference.
Digital Transformation Summit odstartuje Petra Jenner, regionální viceprezidentka Salesforce odpovědná za střední a východní Evropu, jež představí kromě pohledu Salesforce na digitální transformaci novinky i nejnovější trendy a také popíše, co úspěšné digitální firmy dělají jinak než ostatní. Následovat budou příběhy firem a jejich firemní případové studie zaměřené na automatizaci a digitální transformaci firemních procesů a komunikaci se zákazníkem. Lídři firem budou ve virtuálním světě rozděleni na českou a zahraniční stage.
Česká stage ukáže, jak zvládnout digitální transformaci i v korporaci, jak využít digitalizaci v marketingu, obchodu nebo klientském centru a také seznámí návštěvníky se specifiky digitální transformace směrem k B2B zákazníkům. V českém jazyce se o své zkušenosti podělí třeba Vladimír Püschner z DPD, Pavel Kottink z ČMSS nebo Filip Paseka ze Zonky.
Zahraniční stage představí, jak může inteligentní CRM pomoci vyrůst start-upům i jak díky digitalizaci vylepšit zákaznickou cestu v B2B segmentu. Vedle toho ukáže také nové možnosti řízení zaměstnanců nebo optimální přístupy k vývoji CRM. V angličtině vystoupí například Peyu Petrov ze švédské firmy Getinge, která je jedním z největších výrobců zdravotnických zařízení na světě, Paulo Jorge Fernandes ze Salesforce nebo Emel Idriz z německé firmy Pricefx, která patří mezi globální lídry v oblasti naceňování produktů.
„Přestože se event bude konat online, nepřijdou účastníci ani o networking. Ten bude probíhat přes platformu Confer-O-Matic, kde se bude možné účastnit různých přednášek, networkovat s experty nebo sdílet zkušenosti v připravených chatzónách. Celé prostředí přitom bude laděné exoticky v havajském stylu,“ dodává Mach.