E-Business Forum o nových trendech v e-commerce
Co právě letí v e-commerce? Nové trendy představí spíkři ze Zásilkovny, Astratexu, Knihy Dobrovský nebo Heureka Group.
V centru zájmu letošního ročníku E-Business Forum 2022 bude zákazník. Konference se zaměří na péči o zákazníka, data a jejich vyhodnocování, analýzu webu, věrnostní programy, zákaznickou spokojenost, získávání a vyhodnocování zpětné vazby, tvorbu přehledného webu, bezproblémový objednávkový proces nebo řízenou komunikace se zákazníky. Uskuteční se 5. května v pražském Konferenčním centru City s níže uvedenými tématy.
Někdy je fajn být troublemaker!
Adam Pýcha, ředitel oddělení marketingu a e-commerce v Knihy Dobrovský, bude mluvit o tom, že někdy je fajn být troublemaker. A taky o tom, že v marketingu je občas dobré věřit intuici. Ukáže příklady rozhodnutí a kampaní, které fungovaly, přestože by sotva kdy prošly schvalovacím procesem.
Jak nepřicházet o zákazníky? Dopřejte jim kvalitní webovou aplikaci
Radim Daniel Pánek z Canarytrace se deset let specializuje na testování výkonu webových aplikací. Účastníky zavede do tématu vitality webových aplikací, ve kterých ukáže user experience z pohledu reálného uživatele. Kvalita a dostupnost webové aplikace rozhoduje, jestli zákazník nakoupí a bude spokojený. Na přednášce představí reálné ukázky.
Péče o zákazníka – jak z vašich dat získat co nejvíce
Advokátka Petra Dolejšová se specializuje na oblast marketingu, médií, e-commerce, GDPR nebo ochrany značky a autorských práv. Ve své přednášce se bude zabývat péčí o zákazníka. Jak i ve světě GDPR legálně vytěžit z dat co nejvíce a jak vyzrát na analýzu webu a produktů? Další z praktických přednášek s příklady.
Jak pečovat o zákazníky a připravit web, kam se budou rádi vracet
Astratex dokázal zvýšit své tržby, za rok odbavil 1,3 milionu objednávek, expanduje do západní Evropy, stabilně si udržuje vysoké procento spokojených zákaznic s nízkým počtem vratek. Marketingový ředitel tohoto e-shopu Karol Guláš poodhalí, jaké konkrétní kroky k tomuto výsledku vedly.
Získávání zpětné vazby od zákazníků a práce s ní
S přednáškou přímo z praxe vystoupí UX designer Jan Kvasnička. Získávání zpětné vazby od zákazníků/návštěvníků e-shopu patří mezi základní stavební kámen strategie, která vede k růstu a vyššímu zisku. Účastníci dostanou konkrétní tipy nejen na to, jak zpětnou vazbu získat, ale také jak s ní následně efektivně pracovat.
Dále vystoupí zástupci ze společností Zásilkovna, Scuk.cz, 4camping.cz, eHUB.cz, Heureka Group, Shopsys, Kaufland, Daktela, Outfindo, Marketing Miner, Kytary.cz a Canarytrace.
Na webu konference najdete kompletní program i medailonky spíkrů. E-Business Forum proběhne 5. května v Konferenčním centru City.