E-Business Forum o profitabilitě i retail médiích
Konference E-Business Forum ukáže, jak efektivně řídit e-shop tak, aby na tom vydělali eshopaři i zákazníci.
Patnáctý ročník konference E-Business Forum poprvé proběhne na novém místě – v prostorech Centra současného umění DOX. Uskuteční se 3. října, vstupné je symbolických 1000 Kč.
Co nabízí letošní program
- Velká debata s osobnostmi e-commerce: Jak efektivně řídit e-commerce byznys a ustát nástrahy trhu
Jak se daří českým e-commerce firmám v konkurenci zahraničních online tržišť, která vstupují na český trh. Jak reagovat na nové trendy, které on-line podnikání provázejí, ať už jde o změny v zákaznickém chování (mobilní nakupování, udržitelnost), o nové výzvy v marketingu (personalizace obsahu, retail media) nebo nástup umělé inteligence. To jsou hlavní témata debaty, během níž se o své zkušenosti podělí významní hráči české e-commerce scény.
Do debaty se zapojí: Petr Bena z Alza.cz, Tomáš Braverman ze Slevomat.cz, Soňa Fialková ze Spokojený pes, Martin Wallner z Mixit.cz a Tomáš Vala ze Siko Koupelny. Moderování se chopí David Slížek, šéfredaktor serveru Lupa.cz.
- Využití AI v e-commerce: Příklady z Notina
Michal Mašika nás během přednášky provede konkrétními příklady, jak umělá inteligence transformuje každodenní provoz v Notinu. Dozvíme se, jak se využívá k optimalizaci procesů, zlepšení zákaznické zkušenosti a zvyšování efektivity.
- Úspora až 20 % a zároveň více dokončených plateb. Víme, jak na to
Poskytovatel platební brány a platebních terminálů ComGate měsíčně zpracuje miliony transakcí. Jakub Ouhrabka během svého příspěvku představí řešení pro expandující do zahraničí nebo pro e-shopy, na nichž nakupující často platí business kartou.
- Jak na úspěšné retail media kampaně v Česku
Michal Slávik a Avetis Švamberk z agentury Transact ukáží, jak zvýšit prodeje v rámci retail media platforem i jak vytěžit potenciál retail médií pro vaši značku.
- Jak si v retail médiích nenechat ujet vlak z pohledu retailera
Reklamní zadavatelé touží po prodejně efektivnějších formách reklamy a hlubší datové znalosti svých zákazníků. A jsou za to ochotni platit podstatnou částí svých marketingových rozpočtů. Jak se přizpůsobit tomuto trendu v českých podmínkách? Jaké technologie a formáty zvolit? Odpovědi přinese Jaroslav Sodomka z komunikační skupiny Publicis Groupe.
- Retail Media – snadno a profitabilně
Jak můžeme využít přesunu spotřebitelů k online obchodování? Jak doručit sdělení značky co nejlépe? Jak oslovit moderního zákazníka? Tyto a další otázky zodpoví Jakub Špryngl ze společnosti Cruxo.
- Ovečkárna – Zabalíme Evropu do ovčí vlny
Zabalit Evropu do ovčí vlny není jen marketingová fráze, ale dlouhodobý cíl Ovečkárny. Konkrétní kroky představí Ondřej Machala. Které země jsou pro tento e-shop atraktivní a jak se mu na stávajících trzích daří? Probere výnosnost jednotlivých trhů, marketing nebo cenotvorbu.
- Právní peklo na čtyři: Temu
Čínské internetové tržiště Temu získává stále větší (ne vždy pozitivní) pozornost od českých zákazníků. Agresivní reklamní kampaně probouzí obavy u mnoha místních provozovatelů e-shopů. Jaká je ale skutečná cena těchto levných nákupů? Na přednášce se Petra Stupková z Legitas zaměří na právní výzvy a rizika spojená s marketplaces a nabídne praktické rady pro spotřebitele i samotné e-shopaře.
- Klienti versus agentury: Harmonie nebo válka?
Nad vztahy mezi agenturou a klientem se zamyslí Jan Gemrich z Foodora. Může být harmonický? Nebo je to nemožné? V přednášce představí tipy z praxe, jak ke vztahu přistupovat a jak ho zlepšit (nebo zhoršit).
- Jak zvládnout na zákaznické péči čtyřnásobný nárůst objednávek ve vánoční sezóně
V předvánoční sezóně řada e-shopů řeší násobný nárůst poptávek. S tím souvisí i výrazný nárůst vratek zkraje nadcházejícího roku. To klade na zákaznický servis e-shopů velký nápor. V přednášce zazní konkrétní tipy, jak zákaznickou péči nastavit, aby si eshopaři ušetřili starosti, a navíc zvýšili zákaznickou zkušenost e-shopu. Tématem provede Juraj Harkabuzík ze společnosti Customer Hero.
- Cílíte na e-commerce trh? Inspirujte se novými možnostmi použití B2B dat
Načerpejte nápady z české B2B datové platformy BizMachine na to, jak nejlépe využít detailní data o e-shopech na středoevropském trhu. Martin Ondáš pomocí specifických příkladů ukáže, jak lze poznat svůj celkový relevantní trh, jak nejlépe prioritizovat příležitosti a vědět, kdy přesně koho oslovit.
Na webu najdete kompletní anotace přednášek, medailonky řečníků a řečnic a také registrační formulář. Akce proběhne už 3. října v Centru současného umění DOX.