E-Business Forum: Vystoupí zástupci z Heureky, Alzy či Zásilkovny
Vedle dopadů pandemie na e-commerce se bude diskutovat o proměně logistiky, péče o zákazníky a o udržitelném a odpovědném přístupu v podnikání.
Program e-commerce konference E-Business Forum je rozdělen do čtyř hlavních tematických bloků. Na letošním 12. ročníku vystoupí 25. května dvacítka spíkrů z nejúspěšnějších českých firem. Na webu konference jsou k dispozici medailonky všech řečníků i anotace jejich přednášek. Po skončení konference dostane každý účastník videozáznam z akce. I přes online formát bude možné pokládat dotazy přednášejícím i debatovat s ostatními “přítomnými“ kolegy z branže, a to prostřednictvím chatu.
Témata konference
Dopady koronakrize na e-business
Uspíšila koronakrize digitalizaci trhu? Přestanou mít kamenné obchody smysl? Odpoví CEO společnosti Heureka Group Tomáš Braverman.
Do toho, jakým způsobem fungují krizová opatření v Alza.cz a jak zásadně se změnila s nástupem pandemie, dá nahlédnout místopředseda představenstva firmy Tomáš Havryluk.
Tomáš Vala, CEO společnosti SIKO Koupelny & kuchyně, bude mluvit o těžkostech provázejících společnost na cestě za digitální transformací a o tom, jak omnichannel přispěl v době koronavirové krize k finanční stabilitě firmy.
Logistika
Udržet funkční logistiku ve chvíli, kdy se v důsledku vládních nařízení situace neustále mění, je mimořádně obtížné. O největší výzvě desetileté historie Zásilkovny promluví její zakladatelka Simona Kijonková.
Michal Menšík, CEO DoDo, prozradí, jak koronavirus zamával logistikou e-shopů. A jak zásadně může kvalitní logistika ovlivnit výkon internetového obchodu.
Jak se během krize změnil způsob doručování zboží zákazníkům? Jaký má covid-19 dopad na plány e-shopu Notino.cz do budoucna? Promluví o tom šéf logistiky Tomáš Hofer.
Škálovatelná logistická síť na první i poslední míli? Hromadné závozy dostupné 24/7 a s možností absorbovat násobně velký load poptávky ze dne na den a bez předchozího avíza? Case study z blízké budoucnosti představí Ondřej Krátký, CEO společnosti Liftago.
Udržitelnost a společenská odpovědnost
Jak se po celém světě hledají módní kousky, které mají kvalitní design, jsou funkční, kvalitní a vyrobeny udržitelným způsobem? Co firmě Freshlabels přináší neotřelý přístup k zákazníkům v prodejnách? Představí CEO a spoluzakladatel obchodu s udržitelnou módou Jakub Veselský.
Jeden ze zakladatelů společnosti Econea.cz Pavel Milan Černý ukáže, jak jeho firma pracuje s udržitelností, která je podstatou jeho podnikání – ať už v provozu, při výběru produktů nebo se zákazníky.
O udržitelném podnikání bude mluvit také zakladatel Vasky trade Václav Staněk.
Péče o zákazníka
Jste skutečně „prozákaznickou" firmou? Na přednášce probereme práci operátorů, systémy, s nimiž pracují a to, jak lze operátorům usnadnit a zefektivnit práci a zlepšit jejich zastupitelnost. Své zkušenosti předá Roman Baar, Senior technický konzultant z firmy Daktela.
E-shop s potravinami i díky přáním svých zákazníků rozšířil svou nabídku o privátní značku s kvalitními surovinami s jasným původem, bezobalové nakupování nebo zálohované PET lahve a plechovky. Jak přesně se zákazník může podílet na designu nových produktů? Prostor pro svou prezentaci dostane CEO společnosti Košík Tomáš Jeřábek.
Zmíněné čtyři tematické okruhy nepokrývají všechny přednášky. Program toho nabízí více:
Je e-commerce na cestě ke spolupráci v celém oboru? Tuto otázku si položí Jaroslav Řasa, zakladatel technologické firmy ABRA Software, která vyvíjí a dodává informační systémy.
Jakou cestou si skupina Mall prošla za poslední čtyři roky? Jak se naplňuje plán proměnit se v online tržiště spojující střední a východní Evropu? Jaké dopady mají tyto kroky pro české obchodníky? A co přineslo a jak probíhalo spuštění Mall Pay a Mall.TV? Všechny otázky zodpoví CEO společnosti MallGroup Jan Hanuš.
Pro účast je třeba vyplnit online formulář a 25. května se připojit.