E-mail Restart o maximalizaci zákaznických dat
Akce proběhne 23. 01. 2025
Konference o e-mailingu nabídne celkem 11 přednášek, které se zaměří na maximální využití zákaznických dat.
Digitální agentura Taste pořádá čtvrtý ročník konference E-mail Restart, který se bude konat 23. ledna 2025 v Kině Lucerna. Tato konference o e-mailingu nabídne celkem 11 přednášek, které se zaměří na maximální využití zákaznických dat.
Přednášející
- Na E-mail Restartu vystoupí Jakub Olexa, který se e-mailingu věnuje přes 20 let, přednáší na konferencích po světě. Ve své přednášce se zaměří právě na bezpečnost dat a spamu a botů v e-mailingu.
- Pořadatelé také přivítají Martina Císaře s Adélou Görtlerovou, kteří představí ukázku kampaně ze Škoda Auto, která reaguje na chování uživatelů na webu a využívá data z více interních systémů.
- Karel Holub popíše praktické využití CDP, metody a strategie personalizace obsahu pro anonymní a pseudo-anonymní uživatele.
- Markéta Kryštůfková a Aneta Abelová představí případovou studii e-shopu Vuch.
- Lukáš Hertl přinese praktické příklady z reálných projektů, například jak propojit business data s marketingovými nástroji, jak vytvářet pokročilé segmenty nebo spouštět personalizované automatizace.
- Na konferenci vystoupí také Kazimír Krysta, který nabídne reporting pro jednotlivé úrovně lidí ve firmě.
- Monika Peštová představí nejzásadnější e-mailingové kampaně roku 2024 plné úspěchů i slepých uliček klientů Ecomailu.
- Kateřina Růžičková, Jiří Havlovic a Jakub Votruba ukážou, jak může změna názvu věrnostního programu od základu změnit zákaznickou zkušenost.
- Jan Baštýř na dětském zboží vysvětlí e-mailingové principy, které fungují napříč nejrůznějšími odvětvími.
- Jan Krčmář dá účastníkům tipy, jak pomocí dynamiky v e-mailingu
vystoupit z davu a přeskočit konkurenci. - David Janoušek s Robertem Čížkem se pokusí odpovědět na otázku, zda je retence skutečně důležitá pro dlouhodobý růst firmy.
Vstupenky a další informace jsou k dispozici na webových stránkách emailrestart.cz.